Nincs nagy különbség, csak 2,54 cm
Én elégedett vagyok teljesen a 16-al. Én nem vállalnám már be a 17-et, mert nem csak az esztétikát nézem. Nekem így még kényelmes.
Nincs nagy különbség, csak 2,54 cm
Nincs is nagy. Pláne, hogy a 205-ös gumi is már jó széles.
Ezzel én is így vagyok... viszont látványban nem volt nagy különbség a 16, és 17" között.ilias wrote:Mindenkitõl különbözõ választ fogsz kapni. Én még a 17-est is bevállalnám (ha lesz pénz rá, lehet), mert a 16-ot sem érzem annyira keménynek és hangosnak mint mások. Budapesten az utak javulását lehet érezni. Tudom, nem mindenhol, csak amerre én járok.
Mindenkitõl különbözõ választ fogsz kapni. Én még a 17-est is bevállalnám (ha lesz pénz rá, lehet), mert a 16-ot sem érzem annyira keménynek és hangosnak mint mások. Budapesten az utak javulását lehet érezni. Tudom, nem mindenhol, csak amerre én járok.Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért és még a fogyi is emelkedne egy picit Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak
GregHozta wrote:Õõõõõ... nagyobb felület, jobb tapadás... és sokkal szebb
Egyébként a fogyasztás minimálisan nõne meg... max. 1-2deci százon. (én 7,2-7,3al járok átlagban)
Õõõõõ... nagyobb felület, jobb tapadás... és sokkal szebbTurbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért és még a fogyi is emelkedne egy picit Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak
Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.barpi36 wrote:Szia engem tavasszal érdekelne,nekem csak 185-ös van az autóhoz,
megpróbálom eladni ha megegyezünk ,akkor hamarabb megy a dolog.
Szia engem tavasszal érdekelne,nekem csak 185-ös van az autóhoz,Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Szerintem a 16" még az a határ ami még elviselhetõ komfortot nyújt, persze ez azon is múlik, hogy milyen gumi lesz. A 17" már nem vállalnám.Turbolya wrote:Én is gondoltam a 205/55R16 méretre, de egy kicsit tartok tõle. Nem lesz túl kemény, és nem túl sérülékeny a gumi és felni Ja, és az ára sem túl kemény
Én is gondoltam a 205/55R16 méretre, de egy kicsit tartok tõle. Nem lesz túl kemény, és nem túl sérülékeny a gumi és felni Ja, és az ára sem túl keménycakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
Bocs, ha zavar leveszem, nem akarom megzavarni senki üzletétceeee wrote:Jól lenyomjuk akkor a Michelin gumi árakat!
én már most meghirdetem, mert úgy látom túl sok az eszkimó!
Jól lenyomjuk akkor a Michelin gumi árakat!cakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
huu az a roller nagyon kemeny!hejo wrote:Olyanom nekem is van!
http://hejo.extra.hu/elado.htm
Majd viszik, amennyiért viszik!
205/55R16 alun. Erre hajtok én is, majd tavaszra.
Olyanom nekem is van!Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Sajnos nekem is az a véleményem, hogy nehéz lesz eladni. Mivel ez cee'd-be való (kijelzõ és a forma/szín miatt), és az összes felszereltségnek része... illetve még mindegyik garanciális... nem hiszem, hogy nagyon fognak érte kapkodni.Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
ha szereti az illetõ a kihívásokat és jó a memoriája tökéletes választás!!hae7es wrote:Arra azért kiváncsi vagyok ki venné meg így kijelzõ nélkül…kérdezd meg Jezol kollégát mennyirre nagy öröm volt vakrepülni, amit szerencsére már orvoslt! akinek meg esetleg tönkremegy azt még 5éven belül cserélik!
Arra azért kiváncsi vagyok ki venné meg így kijelzõ nélkül…kérdezd meg Jezol kollégát mennyirre nagy öröm volt vakrepülni, amit szerencsére már orvoslt! akinek meg esetleg tönkremegy azt még 5éven belül cserélik!Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
jezol wrote:Ha ez az akciód sikerrel zárulna kérlek mindenképp oszd meg itt, mert én jövöre tervezem ezt a projectet. Bár felmerült bennem a gondolat, hogy elrakom és eladás elött visszapattintom bele a gyárit. Sokan szeretik a gyári állapotokat. lehet hogy igy könyebb lesz új gazdit találni neki.
Remélem nem jut a fülébe, hogy ilyen gondolatok megfogalmazódnak bennem!
Ha ez az akciód sikerrel zárulna kérlek mindenképp oszd meg itt, mert én jövöre tervezem ezt a projectet. Bár felmerült bennem a gondolat, hogy elrakom és eladás elött visszapattintom bele a gyárit. Sokan szeretik a gyári állapotokat. lehet hogy igy könyebb lesz új gazdit találni neki.Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
Na az se rossz, hogy "makulátlan", legalább ötször elismételve!solarys wrote:De az is lehet hogy "megkímélt állapotú, garázsban tartott, hölgy vezetõtõl" jelige volt rájuk aggatva.
GregHozta wrote:Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.
Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett! ,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
Na ilyen engem is érdekelne!jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett! ,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
Igen, kb, gondolom plusz munkadíjGregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...
1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
GregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...
1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
Én sem tapasztaltam magy különbséget a klíma használata mellett. Alapjáraton, ha bekapcsolom a klímát, egy alig észlelhetõ pillanatnyi fordulatszám változást tapasztaltam eddig, de ez természetes szerintem.ceeee wrote:Az 1,4 nél is csak az intenzív gyorsításkor, alacsonyabb fordulaton fogja vissza egy hangyabögyörõnyit!
Az 1,4 nél is csak az intenzív gyorsításkor, alacsonyabb fordulaton fogja vissza egy hangyabögyörõnyit!hejo wrote:1. Nekem manuális klímám van, de teljesen elégedett vagyok vele, eddig olyan idõt csináltam vele, amilyet akartam.
Még egy érdekesség: észre sem veszem sem erõben, sem fogyasztásban, ha megy a klíma.
2. Ez az ülésmagasság állítás engem is érdekelne, mivel ez az egyik ami nekem hiányzik a Ki'Ceed-embõl.
A klímát nem tudom, de érdekes, mert én meg annyira nem használom a klímaautomatikát, mindig manuálisan állitom, épp amiatt, hohy ha automatán megy, akkor õ dönti el, hol és mit fúj be.Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!! Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b. a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne... (olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!! Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b. a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne... (olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
Nem drága, csak úgy túl olcsónak tünt (mert azt hittem, hogy dobos verzió).GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 2-3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.ilias wrote:Õszintén szólva én csodálkoztam az áron. Így már tiszta, hogy ez dob nélküli verzió. Csõ plusz vég.
Dieselhez?noridzs01 wrote:Ha valaki szeretne rendkívül ízléses kétoldalra kivezetett kipufogót, akkor keressen meg! Az ár 48000 Ft! És nagyon profi ! Kérésre képet is küldök!
Ha valaki segít hogyan tudok ide is képet felrakni akkor azt megköszönöm!