Sok szerencsét az eladáshoz.andrejgy wrote:Sziasztok,
Most már biztos, eladó az autóm:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... x-10028890
(Ok: hamarosan érkezik az új autóm.)
Mit vettél?
Sok szerencsét az eladáshoz.andrejgy wrote:Sziasztok,
Most már biztos, eladó az autóm:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... x-10028890
(Ok: hamarosan érkezik az új autóm.)
Tudtommal a vezérműlánc problémák nem jellemzőek a Kiáknál!earthdr wrote:
Köszi az infókat!
Az 1. fokozatban sosem húzatom sokáig, bármilyen kocsit is vezetek, így ez nem nevezhető hátránynak. Bár az is igaz, hogy inkább az ideális alatt szoktam váltani (sajnos), de igyekszem kihúzatni néha, hogy ne nyomatékból kínlódjon az autó.
A balra-jobbra húzást nem is értem. Hogy lehet ilyen egy kocsiban, amiben jó a futómű-kormánymű beállítás?!
A ceed-ekre ma azt a betegséget hallottam (nem márkakertől), hogy a vezérműlánc idő előtt (80-150km közt vagy végülis bármikor) random elszakad. A híresen rossz motorokat tárgyaló cikkben viszont ez az infó nem szerepelt:
http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... tipushiba/
Ez nagyon érdekelne, hogy ez tényleg létező hiba? Idő előtt cserélni érdemes/szoktátok a láncot?
Elég nehéz jó állapotú, megbízható autót kifogni, így csak tényleg extraként örülhetek, ha magasabb felszereltség is párosul a kifogott példányhoz. Nyilván fontos a kényelmes ülés, ha már használod. Tolatóradar is hasznos lenne, ha kombi mellett döntenénk. Gondolom van ilyen felszereltségű is.
Nagyon sok külföldit találni 2009-2010-es gyártással (szinte csak ilyen évjárattal!). Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy ezeknél mind volt komolyabb hiba, ami miatt cserélték vagy csak a lejáró gari miatt válnak meg tőle? Látszatra kitűnő állapotban vannak és most nem a siliconozott műanyagokra, műszerfalra és gumikra gondolok. A motortér alján is olyan minden csavar, hogy rozsdás foltot csak elvétve találni rajta. A hűtőn csak 2-3 lamella van meghajolva a kis kavics darabkák miatt, de nincs kitörve egyik sem. Az ajtók peremén levő csavarok, ajtótömítés mögötti részek, csomagtartó felső-belső éle is rendben vannak. Nincs rozsda sehol. A bizalmatlanság mégis ott van minden külföldi autóval szemben, mert nem tudod, megkapta-e a kötelező minimumot és nem tudod, hogy az eladó hogyan ügyeskedik? A pecsételt szervizkönyv köztudottan nem garancia semmire, hiszen a szalonok zárva vannak szombaton, de pecsételni azért tudnak (munkatársam járt így). A KEKKH adatai talán érnek valamit, de pl. egy full magyar, első tulajos, Kia zakarnál vett autónál is csak egyetlen km bejegyzés van a rendszerben, mégpedig az amit épp most mutat az óra.
Nem lehet okosnak lenni, csak szerencsésnek. Egy jónak tűnőt ki kell választani és remélni, hogy komoly baj nem lesz.
A vezérműlánc azért tényleg érdekelne. Szakadt már el valakinél? Hallot ilyenről?
üdvED
Hello,earthdr wrote:
Köszi az infókat!
Az 1. fokozatban sosem húzatom sokáig, bármilyen kocsit is vezetek, így ez nem nevezhető hátránynak. Bár az is igaz, hogy inkább az ideális alatt szoktam váltani (sajnos), de igyekszem kihúzatni néha, hogy ne nyomatékból kínlódjon az autó.
A balra-jobbra húzást nem is értem. Hogy lehet ilyen egy kocsiban, amiben jó a futómű-kormánymű beállítás?!
A ceed-ekre ma azt a betegséget hallottam (nem márkakertől), hogy a vezérműlánc idő előtt (80-150km közt vagy végülis bármikor) random elszakad. A híresen rossz motorokat tárgyaló cikkben viszont ez az infó nem szerepelt:
http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... tipushiba/
Ez nagyon érdekelne, hogy ez tényleg létező hiba? Idő előtt cserélni érdemes/szoktátok a láncot?
Elég nehéz jó állapotú, megbízható autót kifogni, így csak tényleg extraként örülhetek, ha magasabb felszereltség is párosul a kifogott példányhoz. Nyilván fontos a kényelmes ülés, ha már használod. Tolatóradar is hasznos lenne, ha kombi mellett döntenénk. Gondolom van ilyen felszereltségű is.
Nagyon sok külföldit találni 2009-2010-es gyártással (szinte csak ilyen évjárattal!). Jogosan vetődik fel a kérdés, hogy ezeknél mind volt komolyabb hiba, ami miatt cserélték vagy csak a lejáró gari miatt válnak meg tőle? Látszatra kitűnő állapotban vannak és most nem a siliconozott műanyagokra, műszerfalra és gumikra gondolok. A motortér alján is olyan minden csavar, hogy rozsdás foltot csak elvétve találni rajta. A hűtőn csak 2-3 lamella van meghajolva a kis kavics darabkák miatt, de nincs kitörve egyik sem. Az ajtók peremén levő csavarok, ajtótömítés mögötti részek, csomagtartó felső-belső éle is rendben vannak. Nincs rozsda sehol. A bizalmatlanság mégis ott van minden külföldi autóval szemben, mert nem tudod, megkapta-e a kötelező minimumot és nem tudod, hogy az eladó hogyan ügyeskedik? A pecsételt szervizkönyv köztudottan nem garancia semmire, hiszen a szalonok zárva vannak szombaton, de pecsételni azért tudnak (munkatársam járt így). A KEKKH adatai talán érnek valamit, de pl. egy full magyar, első tulajos, Kia zakarnál vett autónál is csak egyetlen km bejegyzés van a rendszerben, mégpedig az amit épp most mutat az óra.
Nem lehet okosnak lenni, csak szerencsésnek. Egy jónak tűnőt ki kell választani és remélni, hogy komoly baj nem lesz.
A vezérműlánc azért tényleg érdekelne. Szakadt már el valakinél? Hallot ilyenről?
üdvED
komcsek wrote:
SzKIA!
Szerintem nem sebességfüggő a legtöbb hibalámpa működése, ha nagy bajok vannak, akkor már indulás után sem alszanak el, vagy néhány kilométer után már világít is valamelyik, hacsak ki nem kötötték!
Nekem 1,4 CVVT benzin motoros kombim van, ami elég jól viszi a kasztnit. (papíron 90LE, de valójában lehet hogy több)
Talán az első fokozat rövid egy kissé, mert hamar fel kell kapcsolni.
Bemelegedés után nagyon csendes a jármű, és 4000 körül van a fordulat 130-nál, de a szélzaj nagyobb, mint a motor
hangja!
Az enyém alapfelszereltségű, emiatt az első ülések nem magasságállítósak, így eléggé kényelmetlenek(olyan lyukban ülős érzés), de én már kicseréltem magasságállítósra őket!
Javaslom, hogyha nem akarsz a cserével bajlódni, akkor magasabb felszereltségűt vegyél, amiben lehet állítani az ülésmagasságot elől!!
A kormánymű szempontjából is jobb a magasabb felszereltség, mert azokban már sebességfüggésű az elektromos rásegítés, ezért kisebb eséllyel fordul elő a jobbra-balra húzás!
SzKIA!earthdr wrote:
Hali,
Én is hasonló korú, jellegű autót keresek, ezért a lenti infó nekem is hasznos. Köszi!
Pár kérdésem lenne a tapasztalt tulajok felé:
- ennél a típusnál meddig kell bizonyos sebesség felett vezetni, hogy a hibalámpák jelezzenek? Egy túl rövid próbaút alatt nem jön elő a hiba.
- motor, váltó esetén mire kell figyelni? milyen tipikus betegségeik vannak?
- tudtok olyan hibáról, ami 6-15 év közt előjön? (ez így nyilván nehéz kérdés előéletet ismerete nélkül, de kb. lehet valamit mondani normál használat mellett?). Pl. váltó, ablak emelő sín, stb
- bocs a kérdés miatt, de a ceed kombi benzinesben nincs kettőstömegű ugye? A kia motorját nem ismerem
- 1.4 benzines motor a ceed kombi esetén mennyire elegendő? Leginkább városban lesz használva (női tulaj 2 gyerekkel) + 2 havonta oda-vissza 700km-es utazáshoz megpakolva.
- 120-130kmh-nál mennyi a motor fordulat?
- zajos ilyen tempónál?
Előre is köszi
üdv ED
komcsek wrote:
SzKIA!
Jól nézd meg a karosszériát rozsdásodás szempontjából: hátsó ajtók teteje, csomagtér ajtó mindenhol, küszöbök...
Mindenképpen próbáld ki egyenes országúton, hogy a kormányt elengedve húz-e jobbra, vagy balra!!
Üdv-komcsek
SzKIA!sracbp wrote:Sziasztok!
Családi autónak 1.4-es vagy 1.6-os benzines Kia Ceed kombit szeretnék vásárolni minél nagyobb felszereltséggel (2009-2011 évjárat).
Ha van valakinek ilyen eladó autója kérem keressen fel.
Köszönettel:
Sracbp
Jónak tűnik, pláne, ha lealkudod 2,5-re az árát!Csorbi wrote:Jó vétel? Mit gondoltok? http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... vi-9981416
Ez nem az, aminek hirdetik, hanem egy ilyen, Edition 7 felszereltség:Csorbi wrote:Jó vétel? Mit gondoltok? http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... vi-9981416
Az egy dolog, hogy mennyit kérnek érte. Az aláíráskor tuti, hogy pár 100-sal kevesebb lesz a kialkudott ár.komcsek wrote:
Első generációs Cee'd-ért túl soknak tartom a 3 milla feletti árat!!
Én is. Főleg, hogy sokminden az az autó, csak nem full extra. Az enyém most lépte át az 50e km-et. Se digiklíma, se ülésfűtés, se kihangosítás... ennyi erővel akkor az enyém is érne 2,8-at, de szerintem már nem ér.komcsek wrote:
Első generációs Cee'd-ért túl soknak tartom a 3 milla feletti árat!!
Első generációs Cee'd-ért túl soknak tartom a 3 milla feletti árat!!Ηλίας wrote:Ezek sem rosszak:
http://m.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/ ... yv-9935546
http://m.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/ ... as-9935595
Faceliftes Ex-ben nem volt hátsókönyöklő?ChRiS wrote: Nem rossz, mondjuk a spoiler a tetőn tökéletesen takarja a harmadik féklámpát.
A nyújtózva alvás meg szipmlán túlzás.
Nem rossz, mondjuk a spoiler a tetőn tökéletesen takarja a harmadik féklámpát.GregHozta wrote: Ez valami régi KIA Motorsos autó lehet.
Ez valami régi KIA Motorsos autó lehet.Lajos wrote:Szép darab:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... o5-9938361
Gratulálok a gyors eladáshoz!Doki50 wrote:Gyászolok!
Érezzétek át fájdalmamat!
Holnap elviszik szeretett Ceed-emet a Hajdúságba, mivel galád módon, hirtelen felindulásból eladtam.
Pedig szeretett repülni a drága, közel 9 éve garázsban töltötte éjszakáit, nagyon jó állapotban van.
Remélem, hogy a kb. 7-10 nap alatt a fenekem alá kerülő Mitsubishi ASX 1,6 Invite, u. olyan megelégedésemre fog szolgálni.
Habár azt már tapasztaltam, h. a Ceed hátul, sokkal kényelmesebb, mint az ASX! Könnyebb beülni a Ceedbe, és az ASX - ben nincs hátul kartámasz.
De a feleségem és én, aki vezetni fogom, NEM fogunk hátul ülni, így NO PROBLEM.
Hátul, először anyósom fog ülni , csekély 420 km-es úton, majd megszokja!
Azért, néha, még benézek ide is!
Üdv. mindenkinek!
UI:ezek a japcsik, csak azért, hogy átverjenek, H-es halogén izzókkal szerelik a fényszórót (tompítottat). Nem is hallottam erről a típusról.
csiburento wrote: Ja, koromban már én sem, meg szénaboglyában sem, csakis tiszta helyen...
Ja, koromban már én sem, meg szénaboglyában sem, csakis tiszta helyen...Doki50 wrote: Az én koromban, már ritkábban!
Az én koromban, már ritkábban!csiburento wrote: Legalább nem lesz útban a kartámasz, ha hátra mentek rosszalkodni...
Legalább nem lesz útban a kartámasz, ha hátra mentek rosszalkodni...Doki50 wrote:Gyászolok!
Érezzétek át fájdalmamat!
Holnap elviszik szeretett Ceed-emet a Hajdúságba, mivel galád módon, hirtelen felindulásból eladtam.
Pedig szeretett repülni a drága, közel 9 éve garázsban töltötte éjszakáit, nagyon jó állapotban van.
Remélem, hogy a kb. 7-10 nap alatt a fenekem alá kerülő Mitsubishi ASX 1,6 Invite, u. olyan megelégedésemre fog szolgálni.
Habár azt már tapasztaltam, h. a Ceed hátul, sokkal kényelmesebb, mint az ASX! Könnyebb beülni a Ceedbe, és az ASX - ben nincs hátul kartámasz.
De a feleségem és én, aki vezetni fogom, NEM fogunk hátul ülni, így NO PROBLEM.
Hátul, először anyósom fog ülni , csekély 420 km-es úton, majd megszokja!
Azért, néha, még benézek ide is!
Üdv. mindenkinek!
UI:ezek a japcsik, csak azért, hogy átverjenek, H-es halogén izzókkal szerelik a fényszórót (tompítottat). Nem is hallottam erről a típusról.
Jó áron adtad el, szerintem.Doki50 wrote:
Mivel nekem sürgős volt, a közel 9 éves, nagyon jó állapotú, garázsban tartott autót, 4 felnis téligumival, pollenszűrővel, stb, 1. 680.000 Ft-ért adtam el, de fáj a szívem, holnap elhagyja a garázsomat.
Mivel nekem sürgős volt, a közel 9 éves, nagyon jó állapotú, garázsban tartott autót, 4 felnis téligumival, pollenszűrővel, stb, 1. 680.000 Ft-ért adtam el, de fáj a szívem, holnap elhagyja a garázsomat.bogar wrote: Részvétem, és egyben gratulálok a leendő Mitsuhoz! Sok balesetmentes km-t hozzá!
Ha nem vagyok nagyon indiszkrét, elárulod, hogy végül mennyiért megy el a Ceed?
Részvétem, és egyben gratulálok a leendő Mitsuhoz! Sok balesetmentes km-t hozzá!Doki50 wrote:Gyászolok!
Érezzétek át fájdalmamat!
Holnap elviszik szeretett Ceed-emet a Hajdúságba, mivel galád módon, hirtelen felindulásból eladtam.
Pedig szeretett repülni a drága, közel 9 éve garázsban töltötte éjszakáit, nagyon jó állapotban van.
Remélem, hogy a kb. 7-10 nap alatt a fenekem alá kerülő Mitsubishi ASX 1,6 Invite, u. olyan megelégedésemre fog szolgálni.
Habár azt már tapasztaltam, h. a Ceed hátul, sokkal kényelmesebb, mint az ASX! Könnyebb beülni a Ceedbe, és az ASX - ben nincs hátul kartámasz.
De a feleségem és én, aki vezetni fogom, NEM fogunk hátul ülni, így NO PROBLEM.
Hátul, először anyósom fog ülni , csekély 420 km-es úton, majd megszokja!
Azért, néha, még benézek ide is!
Üdv. mindenkinek!
UI:ezek a japcsik, csak azért, hogy átverjenek, H-es halogén izzókkal szerelik a fényszórót (tompítottat). Nem is hallottam erről a típusról.
Akkor mielőbbi csodát kívánok!cakes wrote: korrigálva
remélhetőleg autó
remélhetőleg kombi
remélhetőleg előbb-utóbb
Isten malma nem a sebességükről híresek ...
Gratula! Júliusban már az új cee'd-el gyertek!cakes wrote: korrigálva
remélhetőleg autó
remélhetőleg kombi
remélhetőleg előbb-utóbb
Isten malma nem a sebességükről híresek ...
korrigálvaΗλίας wrote: Nem "két Ceed között"-i lettél?
Gratulálok itt is.
remélhetőleg autóLajos wrote:Mi jön helyette és mikor?
Gratulálok!cakes wrote: elkelt
részben sírok, részben örülök
és remélem, az új gazdáját is úgy szolgálja majd, mint engem.
Mi jön helyette és mikor?cakes wrote: elkelt
részben sírok, részben örülök
és remélem, az új gazdáját is úgy szolgálja majd, mint engem.
Nem "két Ceed között"-i lettél?cakes wrote: elkelt
részben sírok, részben örülök
és remélem, az új gazdáját is úgy szolgálja majd, mint engem.
elkeltcakes wrote: de. érdeklődő van.
és lehet, hogy fura.
valószínűleg vízéren áll. vagy a földcsakrák merültek ki.
az af-et meg majd kiguglizom
Zárlatra vagy direkt felgyújtásra tippelnék, mert nem tudhatom...sztem az utastérben keletkezettChRiS wrote: Szerintem inkább farral állt a tűz felé, de majd jön zst és megszakérti (ha van kedve hozzá). Én mondjuk a motor túlélésében sem lennék biztos.
A lényeg a hirdetésből: nem dohányzó !ChRiS wrote: Aztakurv...!
Nos, egy pár ködlámpáért, egy hűtőmaszkért, meg egy jelvényért elég masszív pénzt kér el. Csúnyán elkapta a tűz a kocsit.
Hatalmas áresés, csak most, csak a klubtagoknak!Doki50 wrote:Tisztelt fórum társak!
Nagyon úgy néz ki, hogy 1-2 héten belül, új autó vásárlása miatt megválok szeretett, 2007. májusi Kia Ceed 1,4 EX felszereltségű autómtól.
Utódja - ha megfelelő ajánlatokat kapok a márkakereskedésektől - egy Mitsubishi ASX 1,6 szívó benzines autó lesz.
A Ceednek első tulajdonosa vagyok, 7 évig márkaszerviz, majd a garancia elteltével a szolnoki General Service Kft gondozta (a volt Daewoo -s szakikkal). Szervizkönyv naprakészen vezetve.
Végig garázsban tartott, nemdohányzó (+ dinamikusan vezető nyugdíjas orvos is vagyok )
Futott km: 135. 670
Felszereltség: 6 légzsák, ASB, ESP, EPS, automatikus klíma, fényre sötétedő belső tükör, fűthető külső tükör és hátsó szélvédő, elülső ködlámpa, Cd-s autórádió (egyszer garanciában cserélték), pendrive olvasó, elektromos ablakemelők elül/hátul - lehet, más is van még, ennyi jutott eszembe - dönthető ülések hátul, mankó pótkerék stb.
Műszaki érvényes 2017. 05. 11-ig, törzskönyv van.
Egyéb: oldalvédő gumicsíkok, kerékőr, Defend-Lock seb.váltó zár, UV gravírozás (24 helyen).
Acélfelnin Nokian gumik (16 colos), kb. 20 ezret futottak, talán 3 évesek.
Acélfelnin 4 db. Firestone (15 colos) téli gumi, bordázata még jó, de 8-9 évesek.
Van egy + hátsó új ablaktörlő hozzá, még nem cseréltem az eredetit.
Karbantartásakor cseréltek: többször stabilizátor pálcát (ősszel utoljára), tavaly első fékpofákat + tárcsákat felszabályozták, gyertyákat tavaly tavasszal.
Sérülések: apró karcolások a kilincs környékén (a kulccsal), parkoláskor a jobb hátsó oldalsó lökhárítórészen (inkább súrolás).
Csomagtérajtó tavaly cserélve, garázsba tolatáskor (este) megütöttem, Cascóra javíttattam, számla megvan róla.
A kocsi nagyon fürge, jól gyorsul, ha az eszemre hallgatnék nem is adnám el, mert nincs értelme!
De, ha azt veszem, hogy egyszer élünk, és ha már párszor majd meghaltunk (csak én ), és olyan autót szeretnék most, amikor már nem 20-30 éves vagyok, amelyikben MAGASAN ülök, jól látom a forgalmat, akkor miért ne váltanék? A Kia Sportage is tetszik de az nem jön ki 5,1 millióból, tempomattal, tolatóradarral.
Pár friss kép a kocsiról, betettem egy régit is, amelyiken nyári gumival és dísztárcsával szerelt.
Ha aktuális lesz az eladás, és itt nincs érdeklődő, akkor a hasznaltauto.hu következik, rosszabb esetben beszámítják márkakereskedésben.
Ja, és az irányár (majd elfelejtettem): 1. 800. 001 Ft
Szerintem inkább farral állt a tűz felé, de majd jön zst és megszakérti (ha van kedve hozzá). Én mondjuk a motor túlélésében sem lennék biztos.komcsek wrote:
Szegény Kia!
Az eleje és a motor viszonylag ép!
Az utastérben keletkezhetett a tűz?
Én is ezen gondolkozom, hogy mi lehetett a gócpont. Molotov koktél!?komcsek wrote:
Szegény Kia!
Az eleje és a motor viszonylag ép!
Az utastérben keletkezhetett a tűz?
Szegény Kia!Turbobacsi wrote:no komment http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... ar-9881822
Nekem megvan a teljes sajtó anyag és abban nem esik szó az árakról. Ez esetben azt tartom elképzelhetőnek, hogy a fullos Niro olcsóbb lesz, mint a fullos SportageDoki50 wrote: As is the case with most Kia products, expect the Kia Niro to be priced slightly below the competition. Expect a sticker of around $25,000.
Ez kb. 7 millió Ft!
http://www.topspeed.com/cars/kia/2017-k ... 69443.html
Lopott kocsihoz jó a papírja. Így legalizálható. Ennyi.ChRiS wrote: Aztakurv...!
Nos, egy pár ködlámpáért, egy hűtőmaszkért, meg egy jelvényért elég masszív pénzt kér el. Csúnyán elkapta a tűz a kocsit.
Aztakurv...!Turbobacsi wrote:no komment http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... ar-9881822
As is the case with most Kia products, expect the Kia Niro to be priced slightly below the competition. Expect a sticker of around $25,000.GregHozta wrote: Én ezt az infót kaptam, amikor az illetékesekkel beszélgettem. A Sportage alá akarják belőni.