barpi36 wrote:Szia majd ha meg gondoltad magad gondolod irj PÜ-t.
OK
Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért és még a fogyi is emelkedne egy picit Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak
ilias wrote:Mindenkitõl különbözõ választ fogsz kapni. Én még a 17-est is bevállalnám (ha lesz pénz rá, lehet), mert a 16-ot sem érzem annyira keménynek és hangosnak mint mások. Budapesten az utak javulását lehet érezni. Tudom, nem mindenhol, csak amerre én járok.
Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért és még a fogyi is emelkedne egy picit Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak
GregHozta wrote:Õõõõõ... nagyobb felület, jobb tapadás... és sokkal szebb
Egyébként a fogyasztás minimálisan nõne meg... max. 1-2deci százon. (én 7,2-7,3al járok átlagban)
Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál. Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért és még a fogyi is emelkedne egy picit Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak
barpi36 wrote:Szia engem tavasszal érdekelne,nekem csak 185-ös van az autóhoz,
megpróbálom eladni ha megegyezünk ,akkor hamarabb megy a dolog.
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Turbolya wrote:Én is gondoltam a 205/55R16 méretre, de egy kicsit tartok tõle. Nem lesz túl kemény, és nem túl sérülékeny a gumi és felni Ja, és az ára sem túl kemény
cakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
ceeee wrote:Jól lenyomjuk akkor a Michelin gumi árakat!
én már most meghirdetem, mert úgy látom túl sok az eszkimó!
cakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
hejo wrote:Olyanom nekem is van!
http://hejo.extra.hu/elado.htm
Majd viszik, amennyiért viszik!
205/55R16 alun. Erre hajtok én is, majd tavaszra.
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
hae7es wrote:Arra azért kiváncsi vagyok ki venné meg így kijelzõ nélkül…kérdezd meg Jezol kollégát mennyirre nagy öröm volt vakrepülni, amit szerencsére már orvoslt! akinek meg esetleg tönkremegy azt még 5éven belül cserélik!
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
jezol wrote:Ha ez az akciód sikerrel zárulna kérlek mindenképp oszd meg itt, mert én jövöre tervezem ezt a projectet. Bár felmerült bennem a gondolat, hogy elrakom és eladás elött visszapattintom bele a gyárit. Sokan szeretik a gyári állapotokat. lehet hogy igy könyebb lesz új gazdit találni neki.
Remélem nem jut a fülébe, hogy ilyen gondolatok megfogalmazódnak bennem!
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
solarys wrote:De az is lehet hogy "megkímélt állapotú, garázsban tartott, hölgy vezetõtõl" jelige volt rájuk aggatva.
GregHozta wrote:Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.
jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett! ,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett! ,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
GregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...
1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
GregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...
1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
ceeee wrote:Az 1,4 nél is csak az intenzív gyorsításkor, alacsonyabb fordulaton fogja vissza egy hangyabögyörõnyit!
hejo wrote:1. Nekem manuális klímám van, de teljesen elégedett vagyok vele, eddig olyan idõt csináltam vele, amilyet akartam.
Még egy érdekesség: észre sem veszem sem erõben, sem fogyasztásban, ha megy a klíma.
2. Ez az ülésmagasság állítás engem is érdekelne, mivel ez az egyik ami nekem hiányzik a Ki'Ceed-embõl.
Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!! Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b. a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne... (olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!! Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b. a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne... (olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 2-3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
ilias wrote:Õszintén szólva én csodálkoztam az áron. Így már tiszta, hogy ez dob nélküli verzió. Csõ plusz vég.