zombie_ro wrote:
Pontosan errol van szo ...... egy jo akku 2 heti "allas" utan is (meleg eghajlati korulmenyek kozott) aramkepes kellene legyen ... de oly annyira letoltodjen hogy csak 2,5-3 V legyen benne az nem normalis ... de nincs kivel beszelni a KIA-tol minallunk ... mindenkinek azt az okok mondtak a szerviszektol aki igy jart hogy "a csomagtarto lapancs-ajtaja nem volt elege lecsukva s a belso izokorte egese fulasztotta le az akkut". Termeszetesen senki sem hitte el, mert a hatso lapancs-ajto ha nincs lecsukva jol akkor az latszik a muszerfalon es egyes esetekben a riaszto nem kapcsol vagy hirtelen bekapcsol illetve az az izzokorte nem fogyaszthat 3-4 napon belul epp olyanyit ... DE nincs ahogy ezt a szervisz sem s a tulajdi sem hogy bebizonyitsa mivel az akku mar lemerult
Ezeket az adatokat mind a Romaniai Kia forumokrol olvasgattam.
Minden markaju kocsinak meg kell legyen a maga "bogara" (ang. bug - info)
Ha már lefutott a gari.....vegyél bele 1 jó bikaerős akkut ...és felejtsd el a gondokat