Köszi!GregHozta wrote: Ha elég az elektronikus, akkor innen tudod letölteni.
http://old.ceedclub.hu/manuals/ED/ED_MY08_Hun.pdf
Ha eljössz ceeDayre, akkor még egy nyomtatott változatot is tudok adni.
Már jön is lefele. :-)
Köszi!GregHozta wrote: Ha elég az elektronikus, akkor innen tudod letölteni.
http://old.ceedclub.hu/manuals/ED/ED_MY08_Hun.pdf
Ha eljössz ceeDayre, akkor még egy nyomtatott változatot is tudok adni.
Ha elég az elektronikus, akkor innen tudod letölteni.deneware wrote:Sziasztok!
Tegnapelőtt vettem egy hibátlan állapotú 2008-as 1.4 LX-et. A forgalmit leszámítva semmi olyant nem kaptam hozzá ami papírból van... Tudnátok segíteni abban honnan tudnék letölteni magyar/angol nyelvű felhasználói kézikönyvet? Orosz nyelvűt, szlovák nyelvűt találtam, de azzal nem sokra megyek...
Nálam is lemerült már párszor az aksi, de ennek az oka (eddig) minden esetben a véletlenül felkapcsolva marad belső világítás volt.Jury wrote:Heh, hát igazából nincs olyan feliratú biztositék az útmutatóban... Csupa rövidités az egész! Az autó SlovaKIAból származik, máshogyan tünteti fel?! De mind1 is, felnyitottam a biztositék dobozt és ellenőriztem hogy nem égett-e ki a fémszál valamelyikből, de minden rendben volt! Ma d.u. munkába menet ráadtam a gyújtást, és az autórádió szól, csak akadt egy kis problémám, lemerült az aksim! De mitől????? A fényszórók teljesen ki voltak kapcsolva...Olvastam hogy a cee'd-nek visszatérő probléma az ilyesmi, mmint h hamar lemerül az aksi, ezt mi okozhatja, és hogyan lehet orvosolni? Az autóval elvileg semmi gond, január 5.-én volt kötelező szervizen, 43.300 km van jelenleg benne, a motor szépen jár,nem kopog, nem csörög, nem kattog semmi...Az 5 év teljeskörű garanciám nemrég járt le, akkor még nem én voltam a tulajdonosa...De ezt az autórádiós dolgot nem igazán értem...Valami olyasmit is olvastam hogy gyakran akkor is dolgozik az autórádió mikor nincs gyújtás/kontakt, tehát mikor teljesen állóhelyzetben van a gépkocsi! Csak éppenséggel a kijelzőn nem mutatkozik semmi, tehát olyan mintha kikapcsolnám, és elnémitanám! "Se kép, se hang!" Ezt miképpen lehet orvosolni? Persze ezeket a dolgokat szervizben végeztetném el, csak jó lenne valami orientáció hogy merre kerssem/kerestessem a problémát!
Méresd be, hogy van-e töltés, mert akkor a generátor jó. Mérd meg feltöltés után az akkufeszültséget, asszem 13 körül kell lennie. 3. lehetőség: negatív testelést a karosszériáról le kell venni, és meg kell pucolni. talán 2 db. 6-os csavar fogja fel, ha jól emlékszem, és alatta el szokott oxidálódni a kontakt.Jury wrote:Heh, hát igazából nincs olyan feliratú biztositék az útmutatóban... Csupa rövidités az egész! Az autó SlovaKIAból származik, máshogyan tünteti fel?! De mind1 is, felnyitottam a biztositék dobozt és ellenőriztem hogy nem égett-e ki a fémszál valamelyikből, de minden rendben volt! Ma d.u. munkába menet ráadtam a gyújtást, és az autórádió szól, csak akadt egy kis problémám, lemerült az aksim! De mitől????? A fényszórók teljesen ki voltak kapcsolva...Olvastam hogy a cee'd-nek visszatérő probléma az ilyesmi, mmint h hamar lemerül az aksi, ezt mi okozhatja, és hogyan lehet orvosolni? Az autóval elvileg semmi gond, január 5.-én volt kötelező szervizen, 43.300 km van jelenleg benne, a motor szépen jár,nem kopog, nem csörög, nem kattog semmi...Az 5 év teljeskörű garanciám nemrég járt le, akkor még nem én voltam a tulajdonosa...De ezt az autórádiós dolgot nem igazán értem...Valami olyasmit is olvastam hogy gyakran akkor is dolgozik az autórádió mikor nincs gyújtás/kontakt, tehát mikor teljesen állóhelyzetben van a gépkocsi! Csak éppenséggel a kijelzőn nem mutatkozik semmi, tehát olyan mintha kikapcsolnám, és elnémitanám! "Se kép, se hang!" Ezt miképpen lehet orvosolni? Persze ezeket a dolgokat szervizben végeztetném el, csak jó lenne valami orientáció hogy merre kerssem/kerestessem a problémát!
Szia,Jury wrote:Hello!
Kia cee'd tulajdonos vagyok, használt állapotban vásároltam a gépkocsit, 2007-es 1.4 LX. Akadt egy "kisebb" problémám, egyik pillantaról a másikra bedöglöt az autórádióm! Autómosás előtt, tökéletesen működött, majd utánna nagyjából egy órára, nem akart bekapcsolni sem! Inditásnál fura szagot éreztem, biztositék hibára gyanakszom! Lehetséges? Melyik biztositék felel a lejátszóért? A biztositéktábla fedelén lévő útmutatón nem igazán tudok eligazodni!
Előre is köszönöm!
Nekik már írtál?joco wrote:nohát....eltelt ez a munkahét és annak ellenére, hogy a belinkelt e-mailt egyidőben elküldtem
a románai vezérképviselet két igazgatójának, Koreába 3 fejlesztőmérnöknek és Zsolnára a gyárhoz,
választ NEM kaptam sehonnan. Véleményetek szerint normális ez a hozzaállás a KIA részéről????
Döbbenetes az a semmibevétel, amiben részesítenek egy KIA tulajdonost. Annál is inkább, hogy rengeteg
baja volt és van ennek a példánynak.
Azt sem tudom már, hogy kihez és hová forduljak.
Minden ötletet, jótanácsot megköszönök.
Jocó
nincs mit. garanciális a kocsi, szerencsére az egész euban + fejből nemtudom még hol. ki kell használnijoco wrote:Így fogok tenni.
Köszi a támogatást.
Jocó
alapvetően én sem szeretem a - reklámot, de ha tényleg megtettél mindent és ennek ellenére is finoman szólva tojnak rád, akkor nincs más kiút. persze várd meg a Lurdyt és utánna oldalt egy pozitív reklámba csomagolt felhívást, panaszt tudsz tenni. Ezt meg ezt kértem, ezt meg ezt kaptam, itt rám sem bagoztak, itt meg megcsinálták!joco wrote:Valószínű, hogy van......Mivel én egy "szakbarbár" vagyok, olyan értelemben, hogy csak a szakmámmal foglalkozom,
nem tudok ilyesmiről és nem is érdekelt soha. Sem a negatív reklám híve nem vagyok....talán naívan azt gondolom/gondoltam,
hogy mindenki végzi becsületesen a munkáját. Na és most szomorúan kell tapasztalnom, hogy az elképzelésem utópisztikus...
Ha nem ragaszkodnék a garihoz megoldanám a ROM újraírását a csippet kiforrasztva, de nem akarok beavatkozni.
http://homar.blog.hu/joco wrote:"nincs nálatok homár vagy hasonló? "
Sajnos nem tudom mire gondolsz.
persze, hogy az. elfogadhatatlan és felháborító, de úgy látszik nem tudsz vele mit kezdeni. próbálkozz itt, ha itt megoldják, akkor még mindig olthatod őket, hogy bezzeg ők megcsinálták, érdemben hozzáálltak. nincs nálatok homár vagy hasonló?joco wrote:@hae7es Ezzel teljesen egyetértek. De elfogadhatatlan, hogy itt van megyannyi képviselet és valaki mégis
máshová kell menjen. Elfogadhatatlan az is, hogy ne kapj választ egy kérdésre, kérésre amit egy KIA tulajdonos
elkűld az illetékeseknek.
Valószínű ki fogok menni és fölkeresem a Lurdy kirendeltségét.
Jocó
szerintem, hagy a francba őket. Mondtad, hogy mész a Lurdy szervizbe, ott tuti segíteni fognak. email amúgy sem helyettesíti a villáskulcsotjoco wrote:nohát....eltelt ez a munkahét és annak ellenére, hogy a belinkelt e-mailt egyidőben elküldtem
a románai vezérképviselet két igazgatójának, Koreába 3 fejlesztőmérnöknek és Zsolnára a gyárhoz,
választ NEM kaptam sehonnan. Véleményetek szerint normális ez a hozzaállás a KIA részéről????
Döbbenetes az a semmibevétel, amiben részesítenek egy KIA tulajdonost. Annál is inkább, hogy rengeteg
baja volt és van ennek a példánynak.
Azt sem tudom már, hogy kihez és hová forduljak.
Minden ötletet, jótanácsot megköszönök.
Jocó
joco wrote: hát igen. Az amerikaiak...
Nem is azzal lenne a baj, hogy elromlott a járgány. Minden autó elromlik.
Itt a gond a garancia alatt lévő javításokkal van.
Ha az jó, akkor az autó is jó és a tulaj elégedett.
A Kia azzal megy alá, hogy kicsinyes módon spórol a javításokkal, visszahívás nulla,
akkor amikor úgy a hátsó legéscsillapító mint a kopogó kormányműre VAN kiadva STB
ami a cserét illeti. De semmi mozgás.
Az én esetemben is ki kellett volna a motor azonnal cserélni, a másikat visszavinni
a gyárnak. A tulaj 100% elégedett lett volna, és a jelenségre is fényt lehetett volna
deríteni a gyárban. Így viszont az lett, hogy ők nem tudják meg soha honnan volt tele a motor
aluforgáccsal és én járok továbbra is egy feljavított szeméttel miután 3 hónapot tartották a képviseleten.
Na persze szídom a márkát
és a szervízeit. Pedig még mindég tetszik az autó, csakk épp nem az amit akartam.
Jocó