Page 30 of 32
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 17:50
by Ηλίας
GregHozta wrote:Ezzel én is így vagyok... viszont látványban nem volt nagy különbség a 16, és 17" között.

Nincs is nagy. Pláne, hogy a 205-ös gumi is már jó széles.
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 17:08
by GregHozta
ilias wrote:Mindenkitõl különbözõ választ fogsz kapni. Én még a 17-est is bevállalnám (ha lesz pénz rá, lehet), mert a 16-ot sem érzem annyira keménynek és hangosnak mint mások. Budapesten az utak javulását lehet érezni. Tudom, nem mindenhol, csak amerre én járok.
Ezzel én is így vagyok... viszont látványban nem volt nagy különbség a 16, és 17" között.

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 16:55
by Ηλίας
Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál.

Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért

és még a fogyi is emelkedne egy picit

Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak

Mindenkitõl különbözõ választ fogsz kapni. Én még a 17-est is bevállalnám (ha lesz pénz rá, lehet), mert a 16-ot sem érzem annyira keménynek és hangosnak mint mások. Budapesten az utak javulását lehet érezni. Tudom, nem mindenhol, csak amerre én járok.
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 16:41
by zst
GregHozta wrote:Õõõõõ... nagyobb felület, jobb tapadás... és sokkal szebb

Egyébként a fogyasztás minimálisan nõne meg... max. 1-2deci százon. (én 7,2-7,3al járok átlagban)
Igen ez is lehet 1 verzió
De leírom negatívba.....mivel az is igaz
Õõõõõõõ......nagyobb felület= nagyobb gördülési ellenállás, a felni pereme közelebb van az úthoz( komfort érzet), M.o.-i utakon (nem a pályán) nagyobb zötyi, nem 2 fillérrel drágább

Ja és kisebb átmérõ
Most akkor melyik ujjamat harapjam

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 13:54
by GregHozta
Turbolya wrote:Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál.

Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért

és még a fogyi is emelkedne egy picit

Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak

Õõõõõ... nagyobb felület, jobb tapadás... és sokkal szebb
Egyébként a fogyasztás minimálisan nõne meg... max. 1-2deci százon. (én 7,2-7,3al járok átlagban)
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 11, Thu 13:37
by Turbolya
barpi36 wrote:Szia engem tavasszal érdekelne,nekem csak 185-ös van az autóhoz,
megpróbálom eladni ha megegyezünk ,akkor hamarabb megy a dolog.
Szia! Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy jobb-e a 16" nyárra, vagy maradjak a 15"-nál.

Még utána járok a dolognak. Anyagilag biztos jobban járnék, ha maradnék a 15-nél, mert csak alufelnit kellene vennem. A kerék átmérõje is ennél a méretnél a legnagyobb. Ezek szólnak mellette.
A 16"-al nincs tapasztalatom és kevés az infom, hogy az esztétikán kívül miért érné meg új gumit és felnit is venni sok pénzért

és még a fogyi is emelkedne egy picit

Megköszönném, ha a 16"-ok megírnák elõnyeit a 205/55R16-nak

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 10, Wed 19:19
by barpi36
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Szia engem tavasszal érdekelne,nekem csak 185-ös van az autóhoz,
megpróbálom eladni ha megegyezünk ,akkor hamarabb megy a dolog.
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 05, Fri 12:15
by hejo
Turbolya wrote:Én is gondoltam a 205/55R16 méretre, de egy kicsit tartok tõle. Nem lesz túl kemény, és nem túl sérülékeny a gumi és felni

Ja, és az ára sem túl kemény

Szerintem a 16" még az a határ ami még elviselhetõ komfortot nyújt, persze ez azon is múlik, hogy milyen gumi lesz. A 17" már nem vállalnám.
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 05, Fri 8:46
by Turbolya
cakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
Én is gondoltam a 205/55R16 méretre, de egy kicsit tartok tõle. Nem lesz túl kemény, és nem túl sérülékeny a gumi és felni

Ja, és az ára sem túl kemény

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 20:45
by hejo
ceeee wrote:Jól lenyomjuk akkor a Michelin gumi árakat!
én már most meghirdetem, mert úgy látom túl sok az eszkimó!

Bocs, ha zavar leveszem, nem akarom megzavarni senki üzletét
Erre elég kevés az eszkimó, talán csak tv-ben láttam...

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 19:00
by ceeee
cakes wrote:Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
Jól lenyomjuk akkor a Michelin gumi árakat!
én már most meghirdetem, mert úgy látom túl sok az eszkimó!

Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 18:06
by hae7es
huu az a roller nagyon kemeny!
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 18:00
by hejo
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Olyanom nekem is van!
http://hejo.extra.hu/elado.htm
Majd viszik, amennyiért viszik!
205/55R16 alun. Erre hajtok én is, majd tavaszra.
Re: nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 17:44
by cakes
Turbolya wrote:Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Ezt majd én is meg akarom játszani, csak 205/55R16 méretben. Igaz, még nincs itt a szezonja, de tavasszal körbeérdeklõdöm h hogyan szabadulhatok meg tõlük ... nna és mennyiért.
nyári gumi
Posted: 2008 Dec 04, Thu 13:44
by Turbolya
Az öt hónapot használt, 10 000 km-t futott, nyári 195/65R15 Michelin gumik helyett tavasszal 16"-t tervezek venni, falufelnivel. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért adható el a négy alig használt gumi, vagy mennyiért számítják be a cserénél? Ha valakinek van gyakorlati tapasztalata a 15" és a 16" közötti különbségrõl, szívesen olvasnék róla.
Posted: 2008 Dec 04, Thu 13:10
by GregHozta
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
Sajnos nekem is az a véleményem, hogy nehéz lesz eladni. Mivel ez cee'd-be való (kijelzõ és a forma/szín miatt), és az összes felszereltségnek része... illetve még mindegyik garanciális... nem hiszem, hogy nagyon fognak érte kapkodni.

Posted: 2008 Dec 04, Thu 11:30
by Toady
Hát pontosan ezért kérdezem, hogy ennek a piacon van valami ára ?
De ha ennyire eladhatatlan, akkor nem foglalkozok vele napokat....
Sajnos akkor tolódik az új beszerzés ( de remélem még belátható idõben )
Toady
Posted: 2008 Dec 04, Thu 11:23
by jezol
hae7es wrote:Arra azért kiváncsi vagyok ki venné meg így kijelzõ nélkül…kérdezd meg Jezol kollégát mennyirre nagy öröm volt vakrepülni, amit szerencsére már orvoslt! akinek meg esetleg tönkremegy azt még 5éven belül cserélik!
ha szereti az illetõ a kihívásokat és jó a memoriája tökéletes választás!!
Egy hónap alatt szinte a bemondók hangja alapján felismertem a csatornákat. Mit nekem RDS!!!

Posted: 2008 Dec 04, Thu 11:18
by hae7es
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
Arra azért kiváncsi vagyok ki venné meg így kijelzõ nélkül…kérdezd meg Jezol kollégát mennyirre nagy öröm volt vakrepülni, amit szerencsére már orvoslt! akinek meg esetleg tönkremegy azt még 5éven belül cserélik!
Posted: 2008 Dec 04, Thu 11:16
by Toady
Természetesen megosztom !
S ha minden jól megy, akkor még fotót is küldök...
Toady
jezol wrote:Ha ez az akciód sikerrel zárulna kérlek mindenképp oszd meg itt, mert én jövöre tervezem ezt a projectet. Bár felmerült bennem a gondolat, hogy elrakom és eladás elött visszapattintom bele a gyárit. Sokan szeretik a gyári állapotokat. lehet hogy igy könyebb lesz új gazdit találni neki.
Remélem nem jut a fülébe, hogy ilyen gondolatok megfogalmazódnak bennem!

Posted: 2008 Dec 04, Thu 11:14
by jezol
Toady wrote:Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
Ha ez az akciód sikerrel zárulna kérlek mindenképp oszd meg itt, mert én jövöre tervezem ezt a projectet. Bár felmerült bennem a gondolat, hogy elrakom és eladás elött visszapattintom bele a gyárit. Sokan szeretik a gyári állapotokat. lehet hogy igy könyebb lesz új gazdit találni neki.
Remélem nem jut a fülébe, hogy ilyen gondolatok megfogalmazódnak bennem!

Posted: 2008 Dec 04, Thu 10:23
by Toady
Töröm a fejemet, hogy lecserélem a gyári autórádiót, és mivel a régi feleslegessé fog válni, megszabadulnék tõle.
A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne elpasszolni ?
(mp3-as, karcmentes, és egy hónapos jelenleg)
A segítséget elõre is köszönöm
Toady
Posted: 2008 Nov 12, Wed 22:13
by hejo
solarys wrote:De az is lehet hogy "megkímélt állapotú, garázsban tartott, hölgy vezetõtõl" jelige volt rájuk aggatva.

Na az se rossz, hogy "makulátlan", legalább ötször elismételve!
Elõzõ autómról, most nemrég derült ki egy beszámítási ajánlatnál, hogy (na nem totálkár) csak az eleje kicsit bántva volt.
A pécsi Sarokautó (persze angolra fordítva) BT. Gondolhattam volna, hogy a sarkon kik szoktak állni.

Legközelebb ilyen helyen azt sem hiszem el amit kérdeznek.

Posted: 2008 Nov 12, Wed 21:49
by solarys
GregHozta wrote:Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.

De az is lehet hogy "megkímélt állapotú, garázsban tartott, hölgy vezetõtõl" jelige volt rájuk aggatva.

Posted: 2008 Nov 11, Tue 22:09
by jezol
GregHozta wrote:Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.

Ettõl függetlenül, ha esetleg hallok vagy látok valamit mindenképp jelzem itt, hátha mások is lecsapnának valamire.
Jó éjt!
Posted: 2008 Nov 11, Tue 19:07
by GregHozta
jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett!

,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
Valószínûleg még az összes totálkárosra tört cee'd, "orvos tulajtól, keveset futott" címen szaladgál a magyar utakon.

Posted: 2008 Nov 11, Tue 18:15
by hejo
jezol wrote:Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett!

,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
Na ilyen engem is érdekelne!
De az a gyanúm, hogy ilyen nem nagyon van.
Posted: 2008 Nov 11, Tue 16:22
by jezol
Sziasztok
Hallott már valaki olyan helyet, bontót ahol esetleg totálkáros cee'd et lehet találni. Mivel az én modellem elég "letisztult és sallangoktól mentes" ,ezt az elnevezést használom a fapados helyett!

,gondoltam lehetne találni ezt-azt amit tudnék hasznosítani a sajátomban.
Üdv nektek
Posted: 2008 Nov 11, Tue 8:30
by -+Seth+-
Sziasztok. Ha van felesleges vagy tudtok jó áron alu vagy acélfelnit 16-os méretben ceed-re akkor írjátok meg lécci. használt is jó.
Posted: 2008 Nov 03, Mon 13:31
by zozi85
Keresek 15ös jó állapotú Ceed dísztárcsákat!!!
Ugyanitt eladó egy garnitúra 16os is

Csere is érdekel!
Felhívnám a szíves figyelmet hogy ezek makulátlan állapotúak, ugyhogy nincs áron alul értékesítés(200kmet mentek, ezalatt nem álltam padkára, nem álltam meg járda mellett stb.)
felni
Posted: 2008 Oct 23, Thu 10:03
by radaros
Továbbra is keresek használt de jó állapotú lemez- esetleg alufelnit 15-ös méretben.
szállÃtást megoldanám.
radaros
Posted: 2008 Oct 16, Thu 15:28
by neho
GregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...

1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
Igen, kb, gondolom plusz munkadíj
Posted: 2008 Oct 15, Wed 22:46
by Matthewben
Posted: 2008 Oct 15, Wed 22:19
by ceeee
Posted: 2008 Oct 15, Wed 22:04
by Matthewben
GregHozta wrote:Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...

1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
ááááááh!!! nem ide szerettem volna!

Eljesen véletlenül sikerült ide!

De köszönöm a választ mindenkinek! Ez a 30 ezer nekem kicsit soknak tûnik!

ennyiért még marad lent az ülés.

Posted: 2008 Oct 15, Wed 21:49
by solarys
ceeee wrote:Az 1,4 nél is csak az intenzív gyorsításkor, alacsonyabb fordulaton fogja vissza egy hangyabögyörõnyit!

Én sem tapasztaltam magy különbséget a klíma használata mellett. Alapjáraton, ha bekapcsolom a klímát, egy alig észlelhetõ pillanatnyi fordulatszám változást tapasztaltam eddig, de ez természetes szerintem.
Posted: 2008 Oct 15, Wed 21:36
by ceeee
hejo wrote:1. Nekem manuális klímám van, de teljesen elégedett vagyok vele, eddig olyan idõt csináltam vele, amilyet akartam.
Még egy érdekesség: észre sem veszem sem erõben, sem fogyasztásban, ha megy a klíma.
2. Ez az ülésmagasság állítás engem is érdekelne, mivel ez az egyik ami nekem hiányzik a Ki'Ceed-embõl.

Az 1,4 nél is csak az intenzív gyorsításkor, alacsonyabb fordulaton fogja vissza egy hangyabögyörõnyit!

Posted: 2008 Oct 15, Wed 16:41
by hejo
1. Nekem manuális klímám van, de teljesen elégedett vagyok vele, eddig olyan idõt csináltam vele, amilyet akartam.
Még egy érdekesség: észre sem veszem sem erõben, sem fogyasztásban, ha megy a klíma.
2. Ez az ülésmagasság állítás engem is érdekelne, mivel ez az egyik ami nekem hiányzik a Ki'Ceed-embõl.

Posted: 2008 Oct 15, Wed 16:23
by ceeee
Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!!

Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b.

a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne...

(olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
A klímát nem tudom, de érdekes, mert én meg annyira nem használom a klímaautomatikát, mindig manuálisan állitom, épp amiatt, hohy ha automatán megy, akkor õ dönti el, hol és mit fúj be.
És ha automatára álítom momdjuk napsütéses hûvös idõben , amikor igaz, hogy kint mondjuk 16fok van , de belül legalább 25, és olyankor ha beállítom a 20 fokot, akkor is meleg levegõt fúj be a kinti mérés miatt. Szóval én ezt nem tolerálom.

Posted: 2008 Oct 15, Wed 14:26
by GregHozta
Matthewben wrote:sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!!

Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b.

a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne...

(olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
Meglepõ ezt így az adok-veszek topikban olvasni, de...
1. A klíma vezérlõjét nem olyan egyszerû cserélni, hogy kicsavarozom, becsavarozom. Szerintem az tuti nem éri meg azt a pénzt, amit kérnek érte.
2. Ülésállítás megoldható, ha ülõlapot cseréltetsz az autón. Ha jól emlékszem (neho majd megerõsít), az ~30ezer forintos összeg.
Posted: 2008 Oct 15, Wed 13:56
by Matthewben
sziasztok!!
Végre már a mi CEED-ünk is matricás lett!!!

Köszönöm még egyszer ZOZI85-nek!! De lenne egy-két kérdésem! Remélem tudtok segíteni! Az elsõ: manuális klímás az autó, elég gyakran elõfordul, h nem a tekerõgombnak megfelelõen osztja szét a levegõt! Volt már ilyen Nektek is? ( 1/b.

a manuális klímás panelt kilehet cserélni digit klímásra? vagy át kell hozzá építeni az egészet?) A másik kérdésem, hogy utólag megoldható valahogy az ülésmagasság állítás? A mienkben még nincsen, akkor még nem járt hozzá alapból, de elég jól jönne...

(olyasmire gondolok, h az ülésnek a szerkezetét kicserélni, ha ez megoldható)
Posted: 2008 Oct 15, Wed 8:27
by neho
Zofren wrote:és ezzel nyerek +5 lóerõt.

Néhányan csináltassatok ilyet és a legkozelebbi találkozon meghallgatom, hogy milyet szeretnék.

Posted: 2008 Oct 14, Tue 22:13
by Ηλίας
GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 2-3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
Nem drága, csak úgy túl olcsónak tünt (mert azt hittem, hogy dobos verzió).
Posted: 2008 Oct 14, Tue 21:58
by Zofren
és ezzel nyerek +5 lóerõt.
Néhányan csináltassatok ilyet és a legkozelebbi találkozon meghallgatom, hogy milyet szeretnék.
GregHozta wrote:Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
Posted: 2008 Oct 14, Tue 21:56
by GregHozta
ilias wrote:Õszintén szólva én csodálkoztam az áron. Így már tiszta, hogy ez dob nélküli verzió. Csõ plusz vég.
Annyira nem vészes az ár. A krómvégek darabja kb. 8-10ezer forint, plusz a dob, jelen esetben átalakítás.
Nekem a Xsara-ra volt asszem 28 (de ez már 2-3éve volt)
És olyan dobot hajtogatnak neked, amilyet akarsz. (én egy szolid, de mély hangú sportdobot csináltattam)
Posted: 2008 Oct 14, Tue 21:51
by Ηλίας
GregHozta wrote:Noridzs küldött pár képet
íme:

Õszintén szólva én csodálkoztam az áron. Így már tiszta, hogy ez dob nélküli verzió. Csõ plusz vég.
.
Posted: 2008 Oct 14, Tue 21:30
by noridzs01
Tudjuk csinálni egyoldalra is! A Hátsó dob után vállasztjuk ketté a rendszert, hegesztve!Ha szépre akarod akkor spoilervágással érdemes csinálni! 3 Év garanciával!
Dieselre is, a képen látható SW-is az.
Posted: 2008 Oct 14, Tue 20:34
by GregHozta
Noridzs küldött pár képet
íme:

Re: Sport Kipufogó
Posted: 2008 Oct 14, Tue 15:14
by Ηλίας
noridzs01 wrote:Ha valaki szeretne rendkívül ízléses kétoldalra kivezetett kipufogót, akkor keressen meg! Az ár 48000 Ft! És nagyon profi ! Kérésre képet is küldök!
Ha valaki segít hogyan tudok ide is képet felrakni akkor azt megköszönöm!
Dieselhez?
Élettartam?
Lökhárító kivágás nélkül?
Hegesztve vagy gyári kapcsolat a csonknál?
Engem egyoldali dupla érdekelne, de biztos, hogy tavasznál nem korábban.
Re: Sport Kipufogó
Posted: 2008 Oct 14, Tue 14:01
by ceeee