Kezd gáz lenni a kék VITARA.Lajos wrote:Tesóm is ma csatlakozott a Kiások táborába. Vett egy pezsgő színű Ceed Kombit 1,4benya Limitáltat felszereltségű.
Vagyis LX P1 P2 + digit klíma és tolatóradar.
Még a végén kinéznek a családból...
Kezd gáz lenni a kék VITARA.Lajos wrote:Tesóm is ma csatlakozott a Kiások táborába. Vett egy pezsgő színű Ceed Kombit 1,4benya Limitáltat felszereltségű.
Vagyis LX P1 P2 + digit klíma és tolatóradar.
Kész KIA család lettetek. Úgy érzem megfertőzött tieteketLajos wrote:Tesóm is ma csatlakozott a Kiások táborába. Vett egy pezsgő színű Ceed Kombit 1,4benya Limitáltat felszereltségű.
Vagyis LX P1 P2 + digit klíma és tolatóradar.
Igen és jó a lakókocsi, de más szakma a lakóautó. Megízleltem a lakóautózást és beütött az agybaj... Lakóautó kell...Lajos wrote: De hát új lakókocsid van?
Hát egyrészt nem tetszik neki. Másrészt az még drágább. 3,5milla volt belőve. 3,8max ha nagyon megéri. A benzines kombi a JP ajánlatával 4,3. Ha többet szánt volna rá akkor ugyanez lenne dieselben.GregHozta wrote: Carens szóba sem jöhet? Az is elég méretes belül.
De hát új lakókocsid van?csiburento wrote:Tökre magamra ismertem.
A SORENTOt 3, azaz három évig kerestem.
Rommá tört, vissza tekert óra (400.000 km-nél volt utoljára szervizben, és 67.000 km-t mutatott), véres plafonnal sérülés mentes. Szóval volt horror.
Mostanában lakóautót keresek, de esélytelen. Brutta lelakott bérszarok, gondos gazdától, kevés kilométerrel, irdatlan durva áron... Ráadásul az még kisebb piac...
Carens szóba sem jöhet? Az is elég méretes belül.Lajos wrote:Testvérem Diesel autót keres kombiban. Citroen C5-östöket néztem vele. Max3.800.000Ft-ért szeretne venni, lehetőleg kevés km-el. Svájcba jár ki, totál megpakolva. Nagy kasznis, nagy motoros diesel a cél.
Megnéztünk egy csomó autót. Hihetetlen milyen állapotúak vannak. Magyar kocsit szinte lehetetlen találni. Olyan kocsikra ráírják hogy 80ezret futott, hogy amikor meglátod, tisztán látszik hogy legalább 200ezer van benne. Gariról vagy szervizkönyvről ne is kérdezd őket mert semmi nincs hozzájuk.
Egy kocsihoz volt szervizkönyv. Egy bejegyzéssel ami 5hónapos korában volt 30ezres szervizen. 3évesen meg 58ezerrel árulták. A bicska kulcsa úgy szétkopva hogy, minden gomb borítása leszakadva róla, és a kulcs rész is majd kiesett belőle. Gumik kukára kopva, belül összekarcolva, felnik leverve stb... Telefonon mind makulátlan stb...
Sok árusító fejébe legszívesebben belevertünk volna.
Elkezdtünk Kiák felé is kacsingatni. Tesóm nem nagyon szeretne, és kicsit kicsi is neki, főleg az 1,6-os motor, de legyen. Hát használtak között nagyon kevés a kínálat kombi diesel fronton.
Ma megnéztem egyet: http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... o5-9122719
Hihetetlen a kocsi. Nincs rajta egy épp elem se. A Motorháztető fehérít. Ha nincs rajta legalább 200kőfelverődés akkor egy sem. Az egész oldala olyan, ott is rengeteg kőfelverődés. A tetőről egy 10x20-as részen fehérre lekopva a festék. A csomagtérajtó teteje szintén olyan. Tükrök végighúzva. Belül is ocsmány. Szóval manapság 3-4milla körül is elég nehéz szép használt autót venni ami számomra meglepő.
Néztünk H I40kombit is. Szintén papírok nélkül van véletlen. Tuti tekert órával.
JP Új Diesel kombira LX P1+ P2-re metál fénnyel ceedclubos kedvezménnyel 4.950.000Ft-ot mondott. Raktáron van pár darab.
Ő is meghirdette az autóját. Azt hitte hogy hetekig árulja majd. Aztán másnap már meg is vették.Robi73 wrote:
Ismerős a helyzet! Én is autót kerestem max 3,5m Ft volt a plafon. Az autómat eladtam egy nap alatt, de 3 hét alatt sem találtam normális autót, így vettem egy Octáviát 2,6m Ft.ért. Nem tetszik, de magyarországi vezetett szervizkönyves és ami lényeg sérülés mentes! Átmeneti autónak megteszi. 2500km-t kocsikáztam az országban szerte szét, de normális autót nem láttam. Vagy a kilométer nem volt valós, vagy nem volt sérülésmentes az annak hirdetett autó, vagy a belseje volt lelakva és az autók zöme külföldi volt. Sajnos a válság miatt hiányoznak a 2008 és 2013 között el nem adott magyarországi autók a használt piacról!
Ismerős a helyzet! Én is autót kerestem max 3,5m Ft volt a plafon. Az autómat eladtam egy nap alatt, de 3 hét alatt sem találtam normális autót, így vettem egy Octáviát 2,6m Ft.ért. Nem tetszik, de magyarországi vezetett szervizkönyves és ami lényeg sérülésmentes! Átmeneti autónak megteszi. 2500km-t kocsikáztam az országban szerte szét, de normális autót nem láttam. Vagy a kilométer nem volt valós, vagy nem volt sérülésmentes az annak hirdetett autó, vagy a belseje volt lelakva és az autók zöme külföldi volt. Sajnos a válság miatt hiányoznak a 2008 és 2013 között el nem adott magyarországi autók a használt piacról!Lajos wrote:Testvérem Diesel autót keres kombiban. Citroen C5-östöket néztem vele. Max3.800.000Ft-ért szeretne venni, lehetőleg kevés km-el. Svájcba jár ki, totál megpakolva. Nagy kasznis, nagy motoros diesel a cél.
Megnéztünk egy csomó autót. Hihetetlen milyen állapotúak vannak. Magyar kocsit szinte lehetetlen találni. Olyan kocsikra ráírják hogy 80ezret futott, hogy amikor meglátod, tisztán látszik hogy legalább 200ezer van benne. Gariról vagy szervizkönyvről ne is kérdezd őket mert semmi nincs hozzájuk.
Egy kocsihoz volt szervizkönyv. Egy bejegyzéssel ami 5hónapos korában volt 30ezres szervizen. 3évesen meg 58ezerrel árulták. A bicska kulcsa úgy szétkopva hogy, minden gomb borítása leszakadva róla, és a kulcs rész is majd kiesett belőle. Gumik kukára kopva, belül összekarcolva, felnik leverve stb... Telefonon mind makulátlan stb...
Sok árusító fejébe legszívesebben belevertünk volna.
Elkezdtünk Kiák felé is kacsingatni. Tesóm nem nagyon szeretne, és kicsit kicsi is neki, főleg az 1,6-os motor, de legyen. Hát használtak között nagyon kevés a kínálat kombi diesel fronton.
Ma megnéztem egyet: http://www.hasznaltauto.hu/auto/kia/cee ... o5-9122719
Hihetetlen a kocsi. Nincs rajta egy épp elem se. A Motorháztető fehérít. Ha nincs rajta legalább 200kőfelverődés akkor egy sem. Az egész oldala olyan, ott is rengeteg kőfelverődés. A tetőről egy 10x20-as részen fehérre lekopva a festék. A csomagtérajtó teteje szintén olyan. Tükrök végighúzva. Belül is ocsmány. Szóval manapság 3-4milla körül is elég nehéz szép használt autót venni ami számomra meglepő.
Néztünk H I40kombit is. Szintén papírok nélkül van véletlen. Tuti tekert órával.
JP Új Diesel kombira LX P1+ P2-re metál fénnyel ceedclubos kedvezménnyel 4.950.000Ft-ot mondott. Raktáron van pár darab.
Érdekes lenne, ha törésmentesnek hirdetné a kereskedés.
Jó látni, hogy az eleje totál kész, a szélvédő ép. Azaz: ha az utas(ok) be volt(ak) kötve, személyi sérülés aligha történt. Márpedig ez a legfontosabb.
Vezettem már 1,4benyásat 5ajtósban. Szerintem jól ment. Tetszett. Bár nem tudom milyen lenne megpakolva, 4személlyel. Nekem diesel van a sok km miatt, és én szeretek lendületesen menni + sokat megyek pályán vele.kotipaf wrote:Sziasztok!
2015-ös kombi Cee'd-et tervezek vásárolni 1.4 CVVT motorral. A motorral és a kasztnival van valakinek tapasztalata? Elég ez a motor hozzá? Kb. milyen fogyasztásra számíthatok?
Köszönöm4
Érdekes lenne, ha törésmentesnek hirdetné a kereskedés.bojanika wrote:Sziasztok!
Régen jártam erre, de most egy közérdekű (?) Infó miatt megszakítom némaságom.
Tegnap láttam ezt a hirdetést:
http://m.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/ ... ag-8964643
Szép autó. Csak az első tulajdonos nem fedi a valóságot, miután ő tavaly augusztusban adta el 820 ezerért a GTK-s roncsot. De most tényleg újszerű.
Köszi az infókat!bojanika wrote:Sziasztok!
Régen jártam erre, de most egy közérdekű (?) Infó miatt megszakítom némaságom.
Tegnap láttam ezt a hirdetést:
http://m.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/ ... ag-8964643
Szép autó. Csak az első tulajdonos nem fedi a valóságot, miután ő tavaly augusztusban adta el 820 ezerért a GTK-s roncsot. De most tényleg újszerű.
Szia,GSzarkaTAT wrote:
A kereskedő alig kevesebbet ígért érte
Akkor gyorsan add el neki, mielőtt meggondolja magát. Szerintem egy 200.000Ft-ot ő is akar keresni rajta minimum, ha továbbadja, nyilván, ha magas lenne az ár, akkor nem tudná eladni. Mennyibe került ez az autó anno, kb. 4M-ra saccolom, ahhoz képest, a 1.3M értékvesztés nem is annyira sok...túl szép, hogy igaz legyen.
Mi lesz a következő verda?
Persze, a lánc is nyúlik, de egy ideig azt is után lehet utánfeszíteni. Ha az ember nem erőlteti a motort túl alacsony fordulaton, akkor Q sokáig elmegy. Egyébként meg úgyis hallani fogja, ha már lóg, és csörög.csiburento wrote: Ezt minden hasonló elrendezésű szerkezeten így illik csinálni.
Lánc esetében csak annyit, hogy egyszer a leghosszabb kolbász is véget ér...
Azt nem tudom, hogy minden szíjasnál ilyen-e az elrendezés.csiburento wrote: Ezt minden hasonló elrendezésű szerkezeten így illik csinálni.
Lánc esetében csak annyit, hogy egyszer a leghosszabb kolbász is véget ér...
Ezt minden hasonló elrendezésű szerkezeten így illik csinálni.Ηλίας wrote: Nekem volt olyan szíjas kocsim, amelynél ilyenkor a feszítőt és a vízpumpát is cserélni kellett.
Én ilyen téren minőségi alkatrészeket vennék.
Ősszel volt egy eladó 2 literes diesel SW. Annak pont kellett volna cserélni. Az ezért is esett ki nálunk (mondjuk nem is volt olcsó). Amúgy talán az egyetlen normális álagú volt akkor.Franz wrote: Továbbá a görgőket, stb.
A Gábor mondta egyszer: örüljek, hogy az én autóm láncos, nem kerül egy kisebb vagyonba a csere, ezt nem kell cserélni.
Továbbá a görgőket, stb.Ηλίας wrote: Nekem volt olyan szíjas kocsim, amelynél ilyenkor a feszítőt és a vízpumpát is cserélni kellett.
Én ilyen téren minőségi alkatrészeket vennék.
Nekem volt olyan szíjas kocsim, amelynél ilyenkor a feszítőt és a vízpumpát is cserélni kellett.robi87 wrote:
bárdi autó gyorskeresés: ~15ezer maga a verérműszíj (135ezernél kell cserélni)
+ a beszerelés.
bárdi autó gyorskeresés: ~15ezer maga a verérműszíj (135ezernél kell cserélni)Ηλίας wrote: Szervíznél érdeklődj, itt nem volt még ilyen csere, mert 99.9%-ban láncosak.
Szervíznél érdeklődj, itt nem volt még ilyen csere, mert 99.9%-ban láncosak.robi87 wrote:
értem. és ez pénzben milyen tétel lehet?
értem. és ez pénzben milyen tétel lehet?Ηλίας wrote: Ha jól emlékszem 140e km-nél kell cserélni.
Ha jól emlékszem 140e km-nél kell cserélni.robi87 wrote:
ezt miből gondolod?
felhłívom szerintem.
Ez most új infó volt nekem. De mondjuk lehet azért, mert a 2 literes dízel motor egy régebbi konstrukció volt.Lajos wrote: Tévedsz. a 2literes dieselhez adták a 6os váltót.
http://www.netcarshow.com/kia/2007-cee- ... per_2f.htm
meg azt írja, hogy nem kettőstömegű lendkerék.robi87 wrote:
ezt miből gondolod?
felhłívom szerintem.
Ηλίας wrote: Valószínüleg éppen vezérléscsere előtt áll. Amúgy szimpatikus.
Nekem november vége óta kemény 2.500 km a megtett távom.k_adam wrote:
Év elején eladó volt, aztán jött a céges autó és most év végéig parkolópályára tettem az eladást. Most meglátom, hogy mennyire van kihasználva. Eddig úgy néz ki, hogy nem sok km fog beleszaladni.
Nekem még az utolsó piros is tetszik.
Ráadásul kifejezetten jótékony hatású a fordulatszámra.Lajos wrote: Tévedsz. a 2literes dieselhez adták a 6os váltót.
http://www.netcarshow.com/kia/2007-cee- ... per_2f.htm
Tévedsz. a 2literes dieselhez adták a 6os váltót.GregHozta wrote: A 6 fokozatú váltó is úgy 6, hogy 1-5 + R
De akkor én majd 7 sebességesként fogom meghirdetni az enyémet... hiszen egy üres (N) fokozat is van benne
A 6 fokozatú váltó is úgy 6, hogy 1-5 + RLajos wrote:Ez egy jó vétel:
http://www.hasznaltauto.hu/9071196
Év elején eladó volt, aztán jött a céges autó és most év végéig parkolópályára tettem az eladást. Most meglátom, hogy mennyire van kihasználva. Eddig úgy néz ki, hogy nem sok km fog beleszaladni.Ηλίας wrote:
A tiéd már nem eladó?
A 90 lovasak, illetve a többi importok DPF-esek (ha számít nektek).
Nekem talán az első szimpi, csak nincs rajta vizsga.
A tiéd már nem eladó?k_adam wrote:Sziasztok!
Szüleim is belekóstolnának a ceed világába. A max ár 2m ft. 1.6crdi
Extrák nem igazán számítanak, klíma és el ablakon kívül a többi már csak luxus
A szitán fenn akadt 7db (jelenleg).
Esetleg ezekről mi a véleményetek? Nézegettem én is, soknál gyanús a km, de gondoltam megkérdezlek titeket is mielőtt élőbe megnézem őket.
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilist ... ZQ7O/page1
Köszönöm!
Akkor ez valami spéci országból jött, hogy 7 évesen több mint 2 év van rajta.csiburento wrote: Most nemrég változott valami a rendszerben. Lehet amiatt. Már minthogy az eredeti külföldi vizsga meghatározó...
Ha harmadik országból származó autó, akkor 3 év a maximális első vizsga, ha új, utána 2 év. Korosabb esetben kapásból 2 év.buzas.adam wrote:
Azt, hogy csinálják, hogy a műszaki 2017/10-ig érvényes ? Elvileg, ha ma vizsgázna, akkor is max 2017/06, nem? Vagy külföldről behozott használtra is 4 év az első? (nem hinném)
Most nemrég változott valami a rendszerben. Lehet amiatt. Már minthogy az eredeti külföldi vizsga meghatározó...Lajos wrote: Lehet elírás.
Lehet elírás.buzas.adam wrote:
Azt, hogy csinálják, hogy a műszaki 2017/10-ig érvényes ? Elvileg, ha ma vizsgázna, akkor is max 2017/06, nem? Vagy külföldről behozott használtra is 4 év az első? (nem hinném)
Azt, hogy csinálják, hogy a műszaki 2017/10-ig érvényes ? Elvileg, ha ma vizsgázna, akkor is max 2017/06, nem? Vagy külföldről behozott használtra is 4 év az első? (nem hinném)Ηλίας wrote: Valószínüleg éppen vezérléscsere előtt áll. Amúgy szimpatikus.
Valószínüleg éppen vezérléscsere előtt áll. Amúgy szimpatikus.Lajos wrote:Ez egy jó vétel:
http://www.hasznaltauto.hu/9071196
Ha netán külföldön lennél és elérhetetlen, akkor pedig engem.bogar wrote: Ha esetleg neked is van egy ilyen autód, és a hirdetésben szereplő ár feléért hajlandó lennél megválni tőle, akkor kérlek, elsőként engem értesíts. Kösz.