Valszeg felszereltséghez köthető. Ma újfent kipróbáltam. Üresbe toltam a váltót persze kuplung nélkül, majd indítottam. Pöcc-röff. (de más első generációs facelift tulaj is kipróbálhatná)Ηλίας wrote: Nekem igen.
Leírásban is szerepel?
Valszeg felszereltséghez köthető. Ma újfent kipróbáltam. Üresbe toltam a váltót persze kuplung nélkül, majd indítottam. Pöcc-röff. (de más első generációs facelift tulaj is kipróbálhatná)Ηλίας wrote: Nekem igen.
Nekem igen.ChRiS wrote: Nekem nem.
Nekem nem.Ηλίας wrote:
Már a "sima" facelift is igényli a kupplung kinyomást.
Menet fény. Mindig ég, ha a lámpa nem. A renault már az új megánban hátul is alkalmazza.Gábor73 wrote:
Szia!
Azt nem fogod tudni sőt visszajelzése sincs.Úgy van az áramköre,hogy motorindítás után automatikusan kapcsol visszajelzés nélkül.Ez legalább a tompítottnál lekapcsol.Ez az EU.-nak köszönhető előírás szerint így kell működnie!Én azt furcsállom,ha már előre kitalálták hátra mért nem.Arról nem fontos látszódni!!A ledesek csak elhalványodnak amikor a tompított felkapcsolódik.Azért remélem tudtam segíteni sok balesetmentes km.-et és jó ismerkedést a masinával.
Már a "sima" facelift is igényli a kupplung kinyomást.Gábor73 wrote:
Szia!
Az újak csak kuplung benyomással indulnak el,ezt Én is megdöbbenve tapasztaltam az idei 08. havi autómnál.Kérdeztem egy testvérmárkás(Hyundai) kollégámat,az övé 2 éves az is csak kuplung benyomással indul be.Ő is meglepődött.A másik kérdésem furcsa lesz!!Ha ránézel a ködlámpádra nem 2db izzót látsz benne egymás mellett?Mert a nem ledes nappali menetfény működését írtad le.Az enyém a Ceed II. faceliftes változata a nappali menetfényem nem ledes hanem a ködlámpa fölött egy pár izzóval oldották meg,és az általad leírtak szerint működik.Viszont a korábbiaknál a ködlámpa izzó mellé egy foglalatba vannak beépítve a nappali menetfény izzói.A műszerfal és a rádió már a helyzetjelző felkapcsolására elhalványodik.Ha lehet állítani a műszerfal fényerejét(kormány mellett baloldalt lent) lehet az volt lentebb állítva és olyan hatása volt mintha nem világítana a műszerfal.
Szia!snake wrote:Ma rosszul aludtam, így már 3-kor a kézikönyvet olvasgattam. És igen, bele van írva, hogy a kuplungot benyomva kell indítani. Mivel én 23 éve úgy indítok, hogy pedál benyom, így nekem ok volt. Asszony szokása pedál nélkül, majd megtanulja. Megint hamarabb kérdeztem, mint tájékozódtam volna.
De ez a lámpa dolog azért továbbra is izgat. Ha valóban a ködlámpa melletti izzó a nappali menetfény, ami indítás után automatikusan bekapcsol, miért nincs ennek a műszerfalon semmi visszajelző lámpája? Mert a többinek van, azért furcsa...
És miért automatikus? Szeretem én irányítani a dolgokat egy autón..
Szia!snake wrote:Sziasztok!
Tegnap vettem egy 15 hónapos Cee'd-et. Ma sokat vacakoltam a leírás alapján a rádióval, aztán indutunk volna vásárolni. Nejemnek nem indult be. Nekem igen, de közben a kuplungot be kell nyomni ( ez default így megy?) Aztán mondja a feleségem, hogy világít a ködlámpából az egyik pár izzó. Lekapcsolni nem tudtam, viszont amikor felkapcsoltam a tompított fényszórót, akkor a ködlámpa kialudt, csakúgy, mint a műszerfal világítása és a rádió is. Ha lekapcsoltam a tompítottat, akkor ismét világított a ködlámpa és volt rádió és háttérvilágítás.
Mivel nem tudtam vele mit kezdeni, így akksiról saru le 2x, utána annyit javult a helyzet, hogy a háttér és a rádió már nem kapcsol ki, csak halványabb lesz, ellenben a ködlámpa továbbra is megy, ha jár a motor és nincs róla semmi kontroll a műszerfalon.
Volt már ilyen tapasztalata valakinek?
Irány a szerviz?
Igen. Ez szerintem is stabilizátor pálca lesz. Ha ehhez hasonló a hangja, akkor tuti azKK79 wrote:Sziasztok!
1,4-es Ceed-em van (85 ezer benne) és annyi a problémám, hogy kicsit rázósabb úton megint előjött a rugótornyok környékén az idegesítő kopogás/zörgés. Egyszer régen úgy 30 ezer környékén már megcsinálták, de most megint előjött...hallottam már erről mindenféléket, de pontosan senki nem mondta még el rendesen, hogy mi ez és a neten se találok hasonló témát sem...
Tud nekem valaki, valamit mondani ezzel kapcsolatban?
Előre is Thanksgiving!
KK79 wrote:Sziasztok!
1,4-es Ceed-em van (85 ezer benne) és annyi a problémám, hogy kicsit rázósabb úton megint előjött a rugótornyok környékén az idegesítő kopogás/zörgés. Egyszer régen úgy 30 ezer környékén már megcsinálták, de most megint előjött...hallottam már erről mindenféléket, de pontosan senki nem mondta még el rendesen, hogy mi ez és a neten se találok hasonló témát sem...
Tud nekem valaki, valamit mondani ezzel kapcsolatban?
Előre is Thanksgiving!
Alkusztól hallottam, de akkor lehet, tényleg csak pletyka.zombie_ro wrote:
WOW ...ezt meg honnan hallotad? En aki direkt a székhelyen dolgozok az ASTRA S.A. Biztositonak NEM hallotam ilyesmirol, söt mostanában kollégáim Budapestről julius közepéig lassan-lassan költöznek át egy nagyobb ügyfélfogado központi ügyfélszolgálatra a budapesti Lurdy-ház bevásárló központba (több infot ITT)
Epp lattam ITT es OTT s mindketto a foldszinten leszilias wrote:az AB Aegon egyik részlege is a Lurdyba költözik a nyár folyamán.
az AB Aegon egyik részlege is a Lurdyba költözik a nyár folyamán.zombie_ro wrote:
WOW ...ezt meg honnan hallotad? En aki direkt a székhelyen dolgozok az ASTRA S.A. Biztositonak NEM hallotam ilyesmirol, söt mostanában kollégáim Budapestről julius közepéig lassan-lassan költöznek át egy nagyobb ügyfélfogado központi ügyfélszolgálatra a budapesti Lurdy-ház bevásárló központba (több infot ITT)
WOW ...ezt meg honnan hallotad? En aki direkt a székhelyen dolgozok az ASTRA S.A. Biztositonak NEM hallotam ilyesmirol, söt mostanában kollégáim Budapestről julius közepéig lassan-lassan költöznek át egy nagyobb ügyfélfogado központi ügyfélszolgálatra a budapesti Lurdy-ház bevásárló központba (több infot ITT)GregHozta wrote:Hello Zombie,
Mi a helyzet az Astra biztosítóval? Igaz, hogy kivonul Magyarországról?
A benzin sajnos honi viszonylatban sem olcsóbb...zombie_ro wrote:Hello ujra mindenkinek! Sajnos a munka s gyerek annyira lefoglalta a szabad idomet hogy keves nettezest mar engedek meg magamnak
A CEE'Dunk ...ODO:7500 KM .... hétvégi kocsi, illetve hosszabb utakra szüleimhez valo járkálásokra használjuk csak (drága a bezin: 1,5 Euro/l illetve itt Bukarestben megöl a közlekedés és föleg a parkolo helzek hiánya).
1 telyes évet téli gumikkal jártattuk a kocsit alig most cseréltük le a nyáriakra.
KGFB köttünk csak rá, casco-ra nincs penz .....
MINDENKINEK A LEGJOBBAKAT!!!
Hello Zombie,zombie_ro wrote:Hello ujra mindenkinek! Sajnos a munka s gyerek annyira lefoglalta a szabad idomet hogy keves nettezest mar engedek meg magamnak
A CEE'Dunk ...ODO:7500 KM .... hétvégi kocsi, illetve hosszabb utakra szüleimhez valo járkálásokra használjuk csak (drága a bezin: 1,5 Euro/l illetve itt Bukarestben megöl a közlekedés és föleg a parkolo helzek hiánya).
1 telyes évet téli gumikkal jártattuk a kocsit alig most cseréltük le a nyáriakra.
KGFB köttünk csak rá, casco-ra nincs penz .....
MINDENKINEK A LEGJOBBAKAT!!!
Na de ilyenkor jön a feketeleves...GregHozta wrote: Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.
legmachine wrote:Volt 15% befizetésem, én úgy gondoltam a full hitelt, hogy az autóértékénél kb 2millával több a hitel rajta...
Szóval volt-e már ilyen az országban vagy bárhol, hogy csak úgy menetközben felgyulladjon és elégjen?!!
Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.GSzarkaTAT wrote:Részvétem. Én nem értem, hogy tudtál úgy hitelt felvenni, hogy nem kötöttél casco-t. Mi volt a "fedezet"? (Remélem, nem a lakásod/házad...)
Még én sem hallottam ilyen esetről. Legalábbis cee'd-el kapcsolatosan nem. Szerintem, ha kiderül, hogy tényleg egy gyári hiba következménye (nem utólagos megbontás, beépítés), akkor -ha más nem, polgári peres úton-, de be lehet hajtani a gyártón.legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...
legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...
Reklámozni nem akarunk, de ha itt megnézed a szervizek topikot, ott találsz 3 szervizt. Próbáld meg felvenni a hozzád legközelebbivel (ezt nem tudom, mert nem írtad be rendes honnan vagy bent) a kapcsolatot, és hátha tudnak segíteni.Kicsi wrote:Sziasztok, köszi az eddigieket.
Kicsit utánajártam közben én is:
http://febesz.eu/content/agyo_markaszerviz
A lényeg pedig ez:
"A 2010. július 1-jétől hatályba lépett új uniós jogszabály (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 0:129:0052...) kiterjed az autójavításra, az autó-karbantartásra és autóalkatrész-ellátási tevékenységre is. A biztos szerint ez véget vet annak a gyakorlatnak, hogy az új gépkocsik vásárlásakor adott garanciát a járműtulajdonosok csak akkor érvényesíthetik, ha a kötelező időközi felülvizsgálatokat és olajcseréket kizárólag az erre felhatalmazott szakszervizekben végeztetik el. A rendelet szerint a jövőben a gépjárművel kapcsolatos jótállást nem tehetik attól függővé a gyártók, hogy hivatalos márkaszerviz végezte-e az olajcserét, illetve egyéb, jótálláson kívüli karbantartási, javítási munkákat. Az Európai Bizottság új csoportmentességi rendeletéből és a hozzá tartozó iránymutatásból az is kiderül, hogy az előírásokat be nem tartó gyártókkal szemben a jövőben fel is léphet az EU brüsszeli végrehajtó testülete. Az új csoportmentességi rendelet 13 éven át, tehát 2023-ig lesz érvényben."
Mellesleg nekem elvileg 7 év a garancia.
A szerviz pedig "akkreditált" szakszervíz, csak épp nem KIA márkaszervíz. Mindegy, várom a telefont, hogy megcsinálják-e itt nálunk, ha nem, megyek tovább.
Addig is tudtok megbízható KIA márkaszervízt? (Ahol nem hajtják el az embert rögtön az elején? )
ha jól tudom ezt addíg játszhatod el (más szerviz), amíg a törvény által előírt 2 év garanciaidő el nem telik. Efölött a gyártó cég már megszabhatja a saját márkaszervízét, hiszen azokat a plusz éveket már ő adja "önként".GregHozta wrote: Mivel nem hordtad hozzájuk kötelező szervizre, megtagadhatják a garanciális cserét. Ettől az évtől van egy olyan uniós rendelet, hogy bárhol csináltathatod, ha az a szerviz megfelel az említett márka szervizelőírásainak (gépek, programok, oktatások).
Tehát, ha nem olyan helyen csináltatod/csináltattad, akkor buktad a garanciát.
Mivel nem hordtad hozzájuk kötelező szervizre, megtagadhatják a garanciális cserét. Ettől az évtől van egy olyan uniós rendelet, hogy bárhol csináltathatod, ha az a szerviz megfelel az említett márka szervizelőírásainak (gépek, programok, oktatások).Kicsi wrote:Sziasztok,
új vagyok itt (nahááát!!! ), kiváncsi vagyok a véleményetekre:
Éppen 3 éves a KIA Ceed SW-m. Szeretem-imádom, jóban vagyunk. Nem hajtom agyon, leginkább városban hurcolászom vele a 3 törpémet.
Kb. fél éve kopog. Megvolt a 3 éves szerviz (1. évben KIa szervizbe vittem, második évtől nem volt kötelező, itt van egy szuper, megbízható (más márkájú) szerviz, nekik köszönhető az is, hogy erre problémára fény derült). Stabpálcát kell cserélni, de ehhez eléggé meg kellett mozgatni az autót, hogy kiderüljön, és ez a kötelező szervizben sincs ugye benne, hogy ellenőrizni kell. Szóval, elvégezték a köt. átvizsgálást, majd átmentünk a KIA-hoz, hogy ez a baja, nézzék meg, elvileg gariban van. Azt mondták, "fönt" meg kell kérdezni, hogy valóban megcsinálhatják-e garanciában. TÉNYLEG???? Azért mert nem KIA végezte a köt. éves szervízt? Megjegyzem, 26.000 km van a 3 éves autóban. Állítólag széria-hiba? Hogy van ez?
Keressek másik KIA szervízt? Vagy ott is "fölfelé" kell telefonálni?
KOSZONOM ... olvastam csakhogy nincs igen idom mostanaban olvasgatni s valaszolni.bago wrote:Beírom ide is, hátha a másik topicban nem olvasod: Boldog születésnapot zombie!
Ha Temesvar/Arad környeken laktam volna akkor kiszaladtam volna nemcsak szerviszeltetni hanem latogatoba keresztszűleimhez Bp-re is ...de igy, inkabb " egyet s lenyelem az itteni életet".GregHozta wrote:Szerintem hord Magyarországra szervizeltetni.
Szerintem hord Magyarországra szervizeltetni.zombie_ro wrote:... Remelem most megertödik @GregHozta hogy miert nics kivel beszelni itt nallam (Romania, fovaros Bukarest) a Kia szerviszekkel ......
Ha ez a kiadvany minden KIA elado- es szervisz kozpontba vilagszerte eljutott, azaz kellene tudjanak rola ....akkor megkernelek ha lehet @GregHozta ha tudod s nem nehez reszerdre erdeklodd meg mond meg nekem is a kiadvany szamat s majd Oktoberben ezzel "verek ra az orukra" a KIA szervisz fonokenek hogy ne vegyenek hulyenek. Koszonom elore is!GregHozta wrote:Ha gondolod megpróbálom megszerezni a kiadvány számát.
Ellenőrizzék le, hogy létezik, ha nem hisznek neked.
Sajnos az akkuőr nem véd a belső világítás le nem kapcsolása ellen, szóval elképzelhetőnek tartom, hogy a csomagtér égőjénél sem működik.GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
Ha gondolod megpróbálom megszerezni a kiadvány számát.zombie_ro wrote:
@GregHozta: En nem tudom milyen akkuör funkcio lehet ...mert akarhogyan is teszem fel a kerdest .... az akku 1 het/nyaron 2 het alatt az akku K.O.
S a nagy baj hogy nem igen tudok elöalni egy olyen keressel a szervisznel .....hogy ellenorizek le a CD/radio lejatszo szoftjet es a belter lampait mert "en ugy olvastam/hallotam masoknal hogy ez az oka az akku lemerulesenek" ....... lehulyeznek s tovabbkuldenek. Esetleg majd Oktoberben amikor megyek a masod eves vizsgalatha, felhozom ez a kerdest is.
@zst: Akarmi is legyen az oka, nekunk mar elegunk volt ebbol a "mesebol" ..... veszunk egy Varta Blue Asya Dynamic 60Ah-es akkut (kb.84 Euro), s ugyanakkor egy magán szerviszben leelenoriztessuk a kocsi villamos halozatat s fogyasztoit.
Majd valahogyan megoldodok ....
@GregHozta: En nem tudom milyen akkuör funkcio lehet ...mert akarhogyan is teszem fel a kerdest .... az akku 1 het/nyaron 2 het alatt az akku K.O.GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
Nézesd meg ezeket a szervizzel. (Hivatalos KIA kiadványok)zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK .