Vezérlő lehet, de az meg nem okozna kis rántásokat szerintem.damdadam wrote:Szia!
A kar a helyén, Csak D van, vagyis nem kapcsol fokozatot ( nagy ritkán egy gyenge kis rántás, mintha kapcsolni akarna ), P-ben rögzít rendesen.
A műszerfalon írja rendesen, ha 1,2 ill. D fokozatba rakom ( és a többit is N,R,P ), csak épp nem vált.
Szeptemberben cserélték állítólag az olajat, szűrővel és az olajmennyiség is megfelelő.
A hibakódolvasó solenoid szelep hibát ír, de már azt is leellenőriztem ( kivettem a modult és egyenként megmértem az ellenállásokat ) és azok is gyári értékűek.
Mi lehet még???
A vezérlő elektronika???
Inkább abba az irányba mennék el, hogy a folyadék minősége, sűrűsége jó-e, illetve a hiba is, meg a jelenség is olyan, mintha nem lenne megfelelő a folyadék áramlása, vagy nyomása, vagy mennyisége (tudom, azt írtad, hogy jó, de akkor is olyan). Persze mindezt a leírásod alapján. Nyilván látni, érezni, hallani kellene... Esetleg a szűrő cserekor nem lehet, hogy valamit nem sikerült jól össze rakni, vagy esetleg kosz kerülhetett bele?