joco wrote: hát igen. Az amerikaiak...
Nem is azzal lenne a baj, hogy elromlott a járgány. Minden autó elromlik.
Itt a gond a garancia alatt lévő javításokkal van.
Ha az jó, akkor az autó is jó és a tulaj elégedett.
A Kia azzal megy alá, hogy kicsinyes módon spórol a javításokkal, visszahívás nulla,
akkor amikor úgy a hátsó legéscsillapító mint a kopogó kormányműre VAN kiadva STB
ami a cserét illeti. De semmi mozgás.
Az én esetemben is ki kellett volna a motor azonnal cserélni, a másikat visszavinni
a gyárnak. A tulaj 100% elégedett lett volna, és a jelenségre is fényt lehetett volna
deríteni a gyárban. Így viszont az lett, hogy ők nem tudják meg soha honnan volt tele a motor
aluforgáccsal és én járok továbbra is egy feljavított szeméttel miután 3 hónapot tartották a képviseleten.
Na persze szídom a márkát
és a szervízeit. Pedig még mindég tetszik az autó, csakk épp nem az amit akartam.
Jocó
motorban lévő fémhulladék, alkatrész előfordul, bár mindegyik motort megjáratják hidegen is, én az opelban láttam olyat, hogy benne maradt egy csavar, azt mondjuk épp melegteszten járatták meg, hajtókar kikönyökölt, szelepek hullámosra hajtogatva. utánna keresték is a gyárban melyik munkaállomásról került oda.