http://homar.blog.hu/joco wrote:"nincs nálatok homár vagy hasonló? "
Sajnos nem tudom mire gondolsz.
amolyan fogyasztó védelmi blog, néha elég nagy ereje van a nyilvánosságnak.
http://homar.blog.hu/joco wrote:"nincs nálatok homár vagy hasonló? "
Sajnos nem tudom mire gondolsz.
persze, hogy az. elfogadhatatlan és felháborító, de úgy látszik nem tudsz vele mit kezdeni. próbálkozz itt, ha itt megoldják, akkor még mindig olthatod őket, hogy bezzeg ők megcsinálták, érdemben hozzáálltak. nincs nálatok homár vagy hasonló?joco wrote:@hae7es Ezzel teljesen egyetértek. De elfogadhatatlan, hogy itt van megyannyi képviselet és valaki mégis
máshová kell menjen. Elfogadhatatlan az is, hogy ne kapj választ egy kérdésre, kérésre amit egy KIA tulajdonos
elkűld az illetékeseknek.
Valószínű ki fogok menni és fölkeresem a Lurdy kirendeltségét.
Jocó
szerintem, hagy a francba őket. Mondtad, hogy mész a Lurdy szervizbe, ott tuti segíteni fognak. email amúgy sem helyettesíti a villáskulcsotjoco wrote:nohát....eltelt ez a munkahét és annak ellenére, hogy a belinkelt e-mailt egyidőben elküldtem
a románai vezérképviselet két igazgatójának, Koreába 3 fejlesztőmérnöknek és Zsolnára a gyárhoz,
választ NEM kaptam sehonnan. Véleményetek szerint normális ez a hozzaállás a KIA részéről????
Döbbenetes az a semmibevétel, amiben részesítenek egy KIA tulajdonost. Annál is inkább, hogy rengeteg
baja volt és van ennek a példánynak.
Azt sem tudom már, hogy kihez és hová forduljak.
Minden ötletet, jótanácsot megköszönök.
Jocó
joco wrote: hát igen. Az amerikaiak...
Nem is azzal lenne a baj, hogy elromlott a járgány. Minden autó elromlik.
Itt a gond a garancia alatt lévő javításokkal van.
Ha az jó, akkor az autó is jó és a tulaj elégedett.
A Kia azzal megy alá, hogy kicsinyes módon spórol a javításokkal, visszahívás nulla,
akkor amikor úgy a hátsó legéscsillapító mint a kopogó kormányműre VAN kiadva STB
ami a cserét illeti. De semmi mozgás.
Az én esetemben is ki kellett volna a motor azonnal cserélni, a másikat visszavinni
a gyárnak. A tulaj 100% elégedett lett volna, és a jelenségre is fényt lehetett volna
deríteni a gyárban. Így viszont az lett, hogy ők nem tudják meg soha honnan volt tele a motor
aluforgáccsal és én járok továbbra is egy feljavított szeméttel miután 3 hónapot tartották a képviseleten.
Na persze szídom a márkát
és a szervízeit. Pedig még mindég tetszik az autó, csakk épp nem az amit akartam.
Jocó