zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK .
Külföldi meló miatt 2 hétig állt a kocsi......akku ...majd utánna rögtön indult.....az a normális