Na de ilyenkor jön a feketeleves...GregHozta wrote: Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.
http://www.origo.hu/uzletinegyed/jog/la ... rtoja.html
Na de ilyenkor jön a feketeleves...GregHozta wrote: Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.
legmachine wrote:Volt 15% befizetésem, én úgy gondoltam a full hitelt, hogy az autóértékénél kb 2millával több a hitel rajta...
Szóval volt-e már ilyen az országban vagy bárhol, hogy csak úgy menetközben felgyulladjon és elégjen?!!
Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.GSzarkaTAT wrote:Részvétem. Én nem értem, hogy tudtál úgy hitelt felvenni, hogy nem kötöttél casco-t. Mi volt a "fedezet"? (Remélem, nem a lakásod/házad...)
Még én sem hallottam ilyen esetről. Legalábbis cee'd-el kapcsolatosan nem. Szerintem, ha kiderül, hogy tényleg egy gyári hiba következménye (nem utólagos megbontás, beépítés), akkor -ha más nem, polgári peres úton-, de be lehet hajtani a gyártón.legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...
legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...
Reklámozni nem akarunk, de ha itt megnézed a szervizek topikot, ott találsz 3 szervizt. Próbáld meg felvenni a hozzád legközelebbivel (ezt nem tudom, mert nem írtad be rendes honnan vagy bent) a kapcsolatot, és hátha tudnak segíteni.Kicsi wrote:Sziasztok, köszi az eddigieket.
Kicsit utánajártam közben én is:
http://febesz.eu/content/agyo_markaszerviz
A lényeg pedig ez:
"A 2010. július 1-jétől hatályba lépett új uniós jogszabály (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 0:129:0052...) kiterjed az autójavításra, az autó-karbantartásra és autóalkatrész-ellátási tevékenységre is. A biztos szerint ez véget vet annak a gyakorlatnak, hogy az új gépkocsik vásárlásakor adott garanciát a járműtulajdonosok csak akkor érvényesíthetik, ha a kötelező időközi felülvizsgálatokat és olajcseréket kizárólag az erre felhatalmazott szakszervizekben végeztetik el. A rendelet szerint a jövőben a gépjárművel kapcsolatos jótállást nem tehetik attól függővé a gyártók, hogy hivatalos márkaszerviz végezte-e az olajcserét, illetve egyéb, jótálláson kívüli karbantartási, javítási munkákat. Az Európai Bizottság új csoportmentességi rendeletéből és a hozzá tartozó iránymutatásból az is kiderül, hogy az előírásokat be nem tartó gyártókkal szemben a jövőben fel is léphet az EU brüsszeli végrehajtó testülete. Az új csoportmentességi rendelet 13 éven át, tehát 2023-ig lesz érvényben."
Mellesleg nekem elvileg 7 év a garancia.
A szerviz pedig "akkreditált" szakszervíz, csak épp nem KIA márkaszervíz. Mindegy, várom a telefont, hogy megcsinálják-e itt nálunk, ha nem, megyek tovább.
Addig is tudtok megbízható KIA márkaszervízt? (Ahol nem hajtják el az embert rögtön az elején? )
ha jól tudom ezt addíg játszhatod el (más szerviz), amíg a törvény által előírt 2 év garanciaidő el nem telik. Efölött a gyártó cég már megszabhatja a saját márkaszervízét, hiszen azokat a plusz éveket már ő adja "önként".GregHozta wrote: Mivel nem hordtad hozzájuk kötelező szervizre, megtagadhatják a garanciális cserét. Ettől az évtől van egy olyan uniós rendelet, hogy bárhol csináltathatod, ha az a szerviz megfelel az említett márka szervizelőírásainak (gépek, programok, oktatások).
Tehát, ha nem olyan helyen csináltatod/csináltattad, akkor buktad a garanciát.
Mivel nem hordtad hozzájuk kötelező szervizre, megtagadhatják a garanciális cserét. Ettől az évtől van egy olyan uniós rendelet, hogy bárhol csináltathatod, ha az a szerviz megfelel az említett márka szervizelőírásainak (gépek, programok, oktatások).Kicsi wrote:Sziasztok,
új vagyok itt (nahááát!!! ), kiváncsi vagyok a véleményetekre:
Éppen 3 éves a KIA Ceed SW-m. Szeretem-imádom, jóban vagyunk. Nem hajtom agyon, leginkább városban hurcolászom vele a 3 törpémet.
Kb. fél éve kopog. Megvolt a 3 éves szerviz (1. évben KIa szervizbe vittem, második évtől nem volt kötelező, itt van egy szuper, megbízható (más márkájú) szerviz, nekik köszönhető az is, hogy erre problémára fény derült). Stabpálcát kell cserélni, de ehhez eléggé meg kellett mozgatni az autót, hogy kiderüljön, és ez a kötelező szervizben sincs ugye benne, hogy ellenőrizni kell. Szóval, elvégezték a köt. átvizsgálást, majd átmentünk a KIA-hoz, hogy ez a baja, nézzék meg, elvileg gariban van. Azt mondták, "fönt" meg kell kérdezni, hogy valóban megcsinálhatják-e garanciában. TÉNYLEG???? Azért mert nem KIA végezte a köt. éves szervízt? Megjegyzem, 26.000 km van a 3 éves autóban. Állítólag széria-hiba? Hogy van ez?
Keressek másik KIA szervízt? Vagy ott is "fölfelé" kell telefonálni?
KOSZONOM ... olvastam csakhogy nincs igen idom mostanaban olvasgatni s valaszolni.bago wrote:Beírom ide is, hátha a másik topicban nem olvasod: Boldog születésnapot zombie!
Ha Temesvar/Arad környeken laktam volna akkor kiszaladtam volna nemcsak szerviszeltetni hanem latogatoba keresztszűleimhez Bp-re is ...de igy, inkabb " egyet s lenyelem az itteni életet".GregHozta wrote:Szerintem hord Magyarországra szervizeltetni.
Szerintem hord Magyarországra szervizeltetni.zombie_ro wrote:... Remelem most megertödik @GregHozta hogy miert nics kivel beszelni itt nallam (Romania, fovaros Bukarest) a Kia szerviszekkel ......
Ha ez a kiadvany minden KIA elado- es szervisz kozpontba vilagszerte eljutott, azaz kellene tudjanak rola ....akkor megkernelek ha lehet @GregHozta ha tudod s nem nehez reszerdre erdeklodd meg mond meg nekem is a kiadvany szamat s majd Oktoberben ezzel "verek ra az orukra" a KIA szervisz fonokenek hogy ne vegyenek hulyenek. Koszonom elore is!GregHozta wrote:Ha gondolod megpróbálom megszerezni a kiadvány számát.
Ellenőrizzék le, hogy létezik, ha nem hisznek neked.
Sajnos az akkuőr nem véd a belső világítás le nem kapcsolása ellen, szóval elképzelhetőnek tartom, hogy a csomagtér égőjénél sem működik.GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
Ha gondolod megpróbálom megszerezni a kiadvány számát.zombie_ro wrote:
@GregHozta: En nem tudom milyen akkuör funkcio lehet ...mert akarhogyan is teszem fel a kerdest .... az akku 1 het/nyaron 2 het alatt az akku K.O.
S a nagy baj hogy nem igen tudok elöalni egy olyen keressel a szervisznel .....hogy ellenorizek le a CD/radio lejatszo szoftjet es a belter lampait mert "en ugy olvastam/hallotam masoknal hogy ez az oka az akku lemerulesenek" ....... lehulyeznek s tovabbkuldenek. Esetleg majd Oktoberben amikor megyek a masod eves vizsgalatha, felhozom ez a kerdest is.
@zst: Akarmi is legyen az oka, nekunk mar elegunk volt ebbol a "mesebol" ..... veszunk egy Varta Blue Asya Dynamic 60Ah-es akkut (kb.84 Euro), s ugyanakkor egy magán szerviszben leelenoriztessuk a kocsi villamos halozatat s fogyasztoit.
Majd valahogyan megoldodok ....
@GregHozta: En nem tudom milyen akkuör funkcio lehet ...mert akarhogyan is teszem fel a kerdest .... az akku 1 het/nyaron 2 het alatt az akku K.O.GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
Nézesd meg ezeket a szervizzel. (Hivatalos KIA kiadványok)zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK .
zombie_ro wrote:
Pontosan errol van szo ...... egy jo akku 2 heti "allas" utan is (meleg eghajlati korulmenyek kozott) aramkepes kellene legyen ... de oly annyira letoltodjen hogy csak 2,5-3 V legyen benne az nem normalis ... de nincs kivel beszelni a KIA-tol minallunk ... mindenkinek azt az okok mondtak a szerviszektol aki igy jart hogy "a csomagtarto lapancs-ajtaja nem volt elege lecsukva s a belso izokorte egese fulasztotta le az akkut". Termeszetesen senki sem hitte el, mert a hatso lapancs-ajto ha nincs lecsukva jol akkor az latszik a muszerfalon es egyes esetekben a riaszto nem kapcsol vagy hirtelen bekapcsol illetve az az izzokorte nem fogyaszthat 3-4 napon belul epp olyanyit ... DE nincs ahogy ezt a szervisz sem s a tulajdi sem hogy bebizonyitsa mivel az akku mar lemerult
Ezeket az adatokat mind a Romaniai Kia forumokrol olvasgattam.
Minden markaju kocsinak meg kell legyen a maga "bogara" (ang. bug - info)
Pontosan errol van szo ...... egy jo akku 2 heti "allas" utan is (meleg eghajlati korulmenyek kozott) aramkepes kellene legyen ... de oly annyira letoltodjen hogy csak 2,5-3 V legyen benne az nem normalis ... de nincs kivel beszelni a KIA-tol minallunk ... mindenkinek azt az okok mondtak a szerviszektol aki igy jart hogy "a csomagtarto lapancs-ajtaja nem volt elege lecsukva s a belso izokorte egese fulasztotta le az akkut". Termeszetesen senki sem hitte el, mert a hatso lapancs-ajto ha nincs lecsukva jol akkor az latszik a muszerfalon es egyes esetekben a riaszto nem kapcsol vagy hirtelen bekapcsol illetve az az izzokorte nem fogyaszthat 3-4 napon belul epp olyanyit ... DE nincs ahogy ezt a szervisz sem s a tulajdi sem hogy bebizonyitsa mivel az akku mar lemerultzst wrote:Külföldi meló miatt 2 hétig állt a kocsi......akku ...majd utánna rögtön indult.....az a normális
zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK .
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:GregHozta wrote: De akkor még garanciális az akku, nem? Nálatok nem 2évet adnak rá?
De akkor még garanciális az akku, nem? Nálatok nem 2évet adnak rá?zombie_ro wrote:
Hat ma elment felesegem kocsi-akkumulator kereses utan .....
Miutan utannaneztem mindenhol .... latom egyetlen ami jo minosegu es termeszetesen belefer a talcaba ...az Varta Blue Asya Dynamic 12V/60Ah.
Akartunk volna Bosch markaju akkut is, csakhogy 60Ah-es nem fer bele a talcaba es EU kapcsolassal van (-/+) es eleg draga, ami viszont belefert volna az csak 45Ah-es.
A akkumulatorom (most lemerve 2,5V van benne) az SOLITE made by Hyundai Enercell CO., 12V/41 AH , szoval meg a 2009-ben gyartott faceliftes Cee'd-eknek is nem voltak kepesek valami jobb akkumulator tenni. Borzaszto!!. Miutan levettem az akkut, felszereltem egy olyan indito- hordozhato akkut (ang."jumper") (Made in China, 20Ah) es beindult a muszerfal, radio stb.....sajnos nincs eleg ereje a motort is elinditani
Hat ma elment felesegem kocsi-akkumulator kereses utan .....zst wrote:Lehető legnagyobbat, ami befér a tálcába....
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek .....ujra
Hat, hat ..... babazgatas mellet (ha mar egyszer a munkanelkuliseg mar 1 eve szep "mesterseg" ) .... a dragalatos Cee'd-unk mar 1 honapja hogy cserbe hagyott ..... a regi-jo mese: akkumulator (elem) problemak. Bar hetente egyszer jarkaltunk a kocsival bevasarolni vagy 2 havonta egyszer szuleimhez Brassoba ..... sajnos egy heti allas utan cserbe hagy a batri ...mar nem is erdemek kihivnon a KIA Assistence-t ....nagy hiaba ....ugyhogy most teszuk felre a penzt s veszunk uj akkumulatort.
Milyen markaju s model (50/52/56 Ah) javasoltok?
Mindenkinek minden jot!
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide is hogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon) ... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
Tényleg szomorú, de ebben a clubban bízhatsz! Itt nem csalódhatsz! Szívesen látunk bármikor!zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide is hogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon) ... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
Szomorú. Mi viszont továbbra is szívesen látunk.zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide is hogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon) ... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
Mi is Nagyon boldog karácsonyt és újévet kívánunk neked, családodnak és a Fankiás csapatnak is!zombie_ro wrote:BOLDOG KARACSONYI UNNEPEKET es EGY BOLDOG UJ EVET KIVANOK MINDEN CEEDCLUB.HU-S TAGNAG ES NEMCSAK
Sajnos mostanaban ritkabban fogok bekukkintani ide is s nemcsak ..... nincs mar sok szabad idom ...... 2dik anyuci vagyok
Jovore kivanok egy legalabb ilyen evet vagy esetleg meg jobbat!
Mi is hasonló jókat kívánunk Neked!zombie_ro wrote:BOLDOG KARACSONYI UNNEPEKET es EGY BOLDOG UJ EVET KIVANOK MINDEN CEEDCLUB.HU-S TAGNAG ES NEMCSAK
Sajnos mostanaban ritkabban fogok bekukkintani ide is s nemcsak ..... nincs mar sok szabad idom ...... 2dik anyuci vagyok
Jovore kivanok egy legalabb ilyen evet vagy esetleg meg jobbat!
Ilyen távolról (~900km) nem látszik, hogy nem telibe lett fényezvezombie_ro wrote:
A tetozeten valojaban nem latszik hogy meg lett volna javitva. A hatso lappans-ajtot telyesen kicsereltek (de csak a vas reszet, a tobbit visszatettek s visszaragasztottak).Az elso ball sarvedot is szepen kijavitottak s lepolirozztak.
Sajnos javitas utan vettem eszre hogy a hatso also-vedo (muanyag) festese "olcso-munkakent" volt megteve, azaz nem telyes ujrafestes ugy ahogy volt megbeszelve hanem csak helyenkenti festek fuvas lett ....... napban latszik a szinkulombseg (ez a helyzet amikor CASCO-n csinalja az ember itt az ilyen munkakat, sajnos )
S egy mas baj: ra harom orara amiutan beparkoltam a kocsit a tombhazunk ele, az itteni "paraszt-nepseg" lelopta az ablaktorlok karjainak a csavar-kupakjat (az ami a csavar felett all, muanyag, fekete) - mas kolegaimnak is megtortent s nemigen kaptunk itt ilyesmiket.
A tetozeten valojaban nem latszik hogy meg lett volna javitva. A hatso lappans-ajtot telyesen kicsereltek (de csak a vas reszet, a tobbit visszatettek s visszaragasztottak).Az elso ball sarvedot is szepen kijavitottak s lepolirozztak.GregHozta wrote: Szép lett. Nem látszik, hogy javították.
Szép lett. Nem látszik, hogy javították.zombie_ro wrote:Nahat ... mar kb. 2 hete hogy hazakerult a kocsink is ...szepen kijavitottak a KIA szerviszben
http://i51.tinypic.com/eq0ig.jpg
http://i54.tinypic.com/1235nya.jpg
U.I. A kepek zoom-al a 8dik emeletrol voltak csinalva ...sajnalom a minosegert
OK, koszi @Lajos, akkor tartom majd a kapcsolatot foleg Tomi1973Wien-al bovebb informaciokert, hatha mi is besegithetunk ... amint lattatok nagymeretu rendezvenyeket jok vagyunk eloalitani (ezt szo se lehet azert mondtam hogy "nagyoskodjuk" )Lajos wrote:Van a jövőre nézve tervben, hogy egy európai nagy Kia rendezvényt próbálunk lebonyolítani! Ez 2011 második felében lenne, ha jól tudom.
Tomi1973Wien a főszervező. Van már a rendezvénynek egy oldala is, de még nincs teljesen kész. A helyszín is kérdéses még. Repülőtértől kezdve, már több helyszín is szóba került.
Van a jövőre nézve tervben, hogy egy európai nagy Kia rendezvényt próbálunk lebonyolítani! Ez 2011 második felében lenne, ha jól tudom.zombie_ro wrote:Egy megbeszeles utan a mi "klubunk" egyik fonokevel, ugy latszik en fogom taratani a kapcsolatot veletek (ceedclub.hu tagjaival) amit a kozos erdeklodesi terunket illeti
S kezdenem egy kerdessel hozzatok: Milyen nagyobb meretu rendezvenyt terveztek a kozel vagy tavol jovoben? Esetleg ha van valami tervetek amit meg akarnatok szervezni mas orszagbol, azaz international, szinten is?
Köszi az infókat!zombie_ro wrote:SZivesen es nagy orommel jelentem be nektek is hogy a Romaniai Fankia Egyesulet Szept.11-12 -en az EXTREME WHEELS klub segitsegevel (akinek a fo emberei csak a Fankia tagjai) egy NAGY rendezvenyt hoztak letre Bukaresben
Par kepek: ITT
Filmecskek a Youtube-rol: ITT
TOBB adatok: http://www.extremewheels.ro/
Melóba néztem.Butch wrote:
Amíg nem volt két srácom én is sok mindent megtudtam nézni. Kíváncsi leszek mennyit fogsz tévézni pulya mellet?
Azt amúgy láttam, hogy ott políroznak, de nem darabokat fényeztek hanem telibe és utána kemence. Na de itt-ott nem mindenkinek van ilyenje.
Amíg nem volt két srácom én is sok mindent megtudtam nézni. Kíváncsi leszek mennyit fogsz tévézni pulya mellet?Lajos wrote: Az újat is szokták, amikor már rajta a lakk. Nagyon óvatosan átpolírozzák, és még fényesebb lesz.
Aki nézte régen az újjáépítőket, az tudja.
Az újat is szokták, amikor már rajta a lakk. Nagyon óvatosan átpolírozzák, és még fényesebb lesz.GregHozta wrote: A régi fényezést szokták felpolírozni az újhoz. (mivel nem telibe fújják a kocsit) Gyakran nagyon elüt a fénye. (mattabb a régi fény)