Malév területen.

zombie_ro wrote:
WOW ...ezt meg honnan hallotad? En aki direkt a székhelyen dolgozok az ASTRA S.A. Biztositonak NEM hallotam ilyesmirol, söt mostanában kollégáim Budapestről julius közepéig lassan-lassan költöznek át egy nagyobb ügyfélfogado központi ügyfélszolgálatra a budapesti Lurdy-ház bevásárló központba (több infot ITT)
ilias wrote:az AB Aegon egyik részlege is a Lurdyba költözik a nyár folyamán.
zombie_ro wrote:
WOW ...ezt meg honnan hallotad? En aki direkt a székhelyen dolgozok az ASTRA S.A. Biztositonak NEM hallotam ilyesmirol, söt mostanában kollégáim Budapestről julius közepéig lassan-lassan költöznek át egy nagyobb ügyfélfogado központi ügyfélszolgálatra a budapesti Lurdy-ház bevásárló központba (több infot ITT)
GregHozta wrote:Hello Zombie,
Mi a helyzet az Astra biztosítóval? Igaz, hogy kivonul Magyarországról?
zombie_ro wrote:Hello ujra mindenkinek! Sajnos a munka s gyerek annyira lefoglalta a szabad idomet hogy keves nettezest mar engedek meg magamnak![]()
A CEE'Dunk ...ODO:7500 KM.... hétvégi kocsi, illetve hosszabb utakra szüleimhez valo járkálásokra használjuk csak (drága a bezin: 1,5 Euro/l illetve itt Bukarestben megöl a közlekedés és föleg a parkolo helzek hiánya).
1 telyes évet téli gumikkal jártattuk a kocsit alig most cseréltük le a nyáriakra.
KGFB köttünk csak rá, casco-ra nincs penz .....
MINDENKINEK A LEGJOBBAKAT!!!
zombie_ro wrote:Hello ujra mindenkinek! Sajnos a munka s gyerek annyira lefoglalta a szabad idomet hogy keves nettezest mar engedek meg magamnak![]()
A CEE'Dunk ...ODO:7500 KM.... hétvégi kocsi, illetve hosszabb utakra szüleimhez valo járkálásokra használjuk csak (drága a bezin: 1,5 Euro/l illetve itt Bukarestben megöl a közlekedés és föleg a parkolo helzek hiánya).
1 telyes évet téli gumikkal jártattuk a kocsit alig most cseréltük le a nyáriakra.
KGFB köttünk csak rá, casco-ra nincs penz .....
MINDENKINEK A LEGJOBBAKAT!!!
GregHozta wrote:Van olyan, hogy casco nélkül kötöd. Ha jól tudom csak X% befizetés után működik, és magasabb a havidíj.
legmachine wrote:Volt 15% befizetésem, én úgy gondoltam a full hitelt, hogy az autóértékénél kb 2millával több a hitel rajta...
Szóval volt-e már ilyen az országban vagy bárhol, hogy csak úgy menetközben felgyulladjon és elégjen?!!
GSzarkaTAT wrote:Részvétem. Én nem értem, hogy tudtál úgy hitelt felvenni, hogy nem kötöttél casco-t. Mi volt a "fedezet"? (Remélem, nem a lakásod/házad...)
legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...![]()
legmachine wrote:Ma Kiégett a Ceedem. Öngyulladás menetközben... Full hiteles, Casco nincs. Ha a szakértő megállapítja, hogy gyári hiba, vagy elektromos kütyü, vagy mituom én . Kérhetek--e kártérítést a Kiá-tól???????? Hallott már valaki ilyenről? Vagy csak én vagyok az egyetlen ilyen szerencsétlen a Földön...
Kicsi wrote:Sziasztok, köszi az eddigieket.
Kicsit utánajártam közben én is:
http://febesz.eu/content/agyo_markaszerviz
A lényeg pedig ez:
"A 2010. július 1-jétől hatályba lépett új uniós jogszabály (http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 129:0052...) kiterjed az autójavításra, az autó-karbantartásra és autóalkatrész-ellátási tevékenységre is. A biztos szerint ez véget vet annak a gyakorlatnak, hogy az új gépkocsik vásárlásakor adott garanciát a járműtulajdonosok csak akkor érvényesíthetik, ha a kötelező időközi felülvizsgálatokat és olajcseréket kizárólag az erre felhatalmazott szakszervizekben végeztetik el. A rendelet szerint a jövőben a gépjárművel kapcsolatos jótállást nem tehetik attól függővé a gyártók, hogy hivatalos márkaszerviz végezte-e az olajcserét, illetve egyéb, jótálláson kívüli karbantartási, javítási munkákat. Az Európai Bizottság új csoportmentességi rendeletéből és a hozzá tartozó iránymutatásból az is kiderül, hogy az előírásokat be nem tartó gyártókkal szemben a jövőben fel is léphet az EU brüsszeli végrehajtó testülete. Az új csoportmentességi rendelet 13 éven át, tehát 2023-ig lesz érvényben."
Mellesleg nekem elvileg 7 év a garancia.
A szerviz pedig "akkreditált" szakszervíz, csak épp nem KIA márkaszervíz. Mindegy, várom a telefont, hogy megcsinálják-e itt nálunk, ha nem, megyek tovább.
Addig is tudtok megbízható KIA márkaszervízt? (Ahol nem hajtják el az embert rögtön az elején?)
GregHozta wrote:Mivel nem hordtad hozzájuk kötelező szervizre, megtagadhatják a garanciális cserét. Ettől az évtől van egy olyan uniós rendelet, hogy bárhol csináltathatod, ha az a szerviz megfelel az említett márka szervizelőírásainak (gépek, programok, oktatások).
Tehát, ha nem olyan helyen csináltatod/csináltattad, akkor buktad a garanciát.
Kicsi wrote:Sziasztok,
új vagyok itt (nahááát!!!), kiváncsi vagyok a véleményetekre:
Éppen 3 éves a KIA Ceed SW-m. Szeretem-imádom, jóban vagyunk. Nem hajtom agyon, leginkább városban hurcolászom vele a 3 törpémet.
Kb. fél éve kopog. Megvolt a 3 éves szerviz (1. évben KIa szervizbe vittem, második évtől nem volt kötelező, itt van egy szuper, megbízható (más márkájú) szerviz, nekik köszönhető az is, hogy erre problémára fény derült). Stabpálcát kell cserélni, de ehhez eléggé meg kellett mozgatni az autót, hogy kiderüljön, és ez a kötelező szervizben sincs ugye benne, hogy ellenőrizni kell. Szóval, elvégezték a köt. átvizsgálást, majd átmentünk a KIA-hoz, hogy ez a baja, nézzék meg, elvileg gariban van. Azt mondták, "fönt" meg kell kérdezni, hogy valóban megcsinálhatják-e garanciában. TÉNYLEG???? Azért mert nem KIA végezte a köt. éves szervízt? Megjegyzem, 26.000 km van a 3 éves autóban. Állítólag széria-hiba? Hogy van ez?![]()
Keressek másik KIA szervízt? Vagy ott is "fölfelé" kell telefonálni?
bago wrote:Beírom ide is, hátha a másik topicban nem olvasod: Boldog születésnapot zombie!
GregHozta wrote:Szerintem hord Magyarországra szervizeltetni.
zombie_ro wrote:... Remelem most megertödik @GregHoztahogy miert nics kivel beszelni itt nallam (Romania, fovaros Bukarest) a Kia szerviszekkel ......
GregHozta wrote:Ha gondolod megpróbálom megszerezni a kiadvány számát.
Ellenőrizzék le, hogy létezik, ha nem hisznek neked.
GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
zombie_ro wrote:
@GregHozta: En nem tudom milyen akkuör funkcio lehet ...mert akarhogyan is teszem fel a kerdest .... az akku 1 het/nyaron 2 het alatt az akku K.O.
S a nagy baj hogy nem igen tudok elöalni egy olyen keressel a szervisznel .....hogy ellenorizek le a CD/radio lejatszo szoftjet es a belter lampait mert "en ugy olvastam/hallotam masoknal hogy ez az oka az akku lemerulesenek" ....... lehulyeznek s tovabbkuldenek. Esetleg majd Oktoberben amikor megyek a masod eves vizsgalatha, felhozom ez a kerdest is.
@zst: Akarmi is legyen az oka, nekunk mar elegunk volt ebbol a "mesebol" ..... veszunk egy Varta Blue Asya Dynamic 60Ah-es akkut (kb.84 Euro), s ugyanakkor egy magán szerviszben leelenoriztessuk a kocsi villamos halozatat s fogyasztoit.
Majd valahogyan megoldodok ....![]()
GregHozta wrote:Az meg egy baromság, hogy egy 5W-os csomagtér izzó leszívja az akkut. Egyébként is... a kocsiban elvileg van akkuőr funkció.
zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK.
zombie_ro wrote:
Pontosan errol van szo ...... egy jo akku 2 heti "allas" utan is (meleg eghajlati korulmenyek kozott) aramkepes kellene legyen ... de oly annyira letoltodjen hogy csak 2,5-3 V legyen benne az nem normalis ... de nincs kivel beszelni a KIA-tol minallunk ... mindenkinek azt az okok mondtak a szerviszektol aki igy jart hogy "a csomagtarto lapancs-ajtaja nem volt elege lecsukva s a belso izokorte egese fulasztotta le az akkut". Termeszetesen senki sem hitte el, mert a hatso lapancs-ajto ha nincs lecsukva jol akkor az latszik a muszerfalon es egyes esetekben a riaszto nem kapcsol vagy hirtelen bekapcsol illetve az az izzokorte nem fogyaszthat 3-4 napon belul epp olyanyit ... DE nincs ahogy ezt a szervisz sem s a tulajdi sem hogy bebizonyitsa mivel az akku mar lemerult![]()
![]()
Ezeket az adatokat mind a Romaniai Kia forumokrol olvasgattam.
Minden markaju kocsinak meg kell legyen a maga "bogara" (ang. bug - info)
zst wrote:Külföldi meló miatt 2 hétig állt a kocsi......akku...majd utánna rögtön indult.....az a normális
zombie_ro wrote:
Ugy tudom en is hogy 2 eves a garancia az akkunal, csakhogy itt nallunk nagy a szemtelenseg: amikor mult evben voltam az 1 evesi ellenorzesen, felhoztam az akku problemat is mivel mar 3szor ki kellet hivnom a Kia Assistence-t emiatt. Lemertek az akku telyesitmenyet es fogyasztasat es,idezem a eredmeny-laprol:
"GOOD Baterry
Rating 410 CCA
12.40V 403CCA
Starter test
Cranking voltage: Normal 10.75 V
Charging Test:
Charging system Normal
Load OFF: 14.10 V
Load On: 13.97 V
Diode Ripple: Normal"
Egyszoval, azt mondtak hogy minden ok, nincs aramveszites sehol, de ha nem mozgatom a kocsit 3-4 naponta egyszer, NE CSODALKOZZAK hogy lemerul (bar a fonok a szervisztol beismerte hogy az akkuk kicsi telyesitmenyuek). Nagy sz@r!! En tudok regi Dacia-t s meg uj modelu WV-kat amnelyekben az akku epen marad ha nem is mozgatod a kocsit heteken at, riasztoval s mindennel egyutt (en soha sem hagyom a lampakat, radio/CD lejatszot, legkondit vagy hatso lappancs-ajtok kinyitva/bekapcsolva amikor elhagyom a kocsit).
En nem allok tobbet cirkuszolni veluk (KIA) az akku miatt s minden alkalommal felve menjek le a kocsihoz hogy vajon beindul-e (vegutoljara akkor hasznalom a kocsit amikor akarom s nem 3-4 naponta csak azert hogy az akku toltve maradjon - az sem rendes dolog hogy annyira letoltodjen hogy meg az ajyot se tudjam kinyitani taviranyitobol) . 70% akit tudok, itt Romaniaban a forumokrol Cee'd-el, kicserelte az akkut ........ sot meg azok is megjartak hogy lemeruljen az akku teljesen akik napkozben, 30-40 km-eket is tettek s megaltak s nem tudtak tobbe elindulni.
1-2 eseten kivul, masoknak akik voltak a szerviszekben ezzel a problemaval, mind az jott ki a teszten hogy az akku OK.
GregHozta wrote: De akkor még garanciális az akku, nem? Nálatok nem 2évet adnak rá?
zombie_ro wrote:
Hat ma elment felesegem kocsi-akkumulator kereses utan.....
Miutan utannaneztem mindenhol .... latom egyetlen ami jo minosegu es termeszetesen belefer a talcaba ...az Varta Blue Asya Dynamic 12V/60Ah.
Akartunk volna Bosch markaju akkut is, csakhogy 60Ah-es nem fer bele a talcaba es EU kapcsolassal van (-/+) es eleg draga, ami viszont belefert volna az csak 45Ah-es.
Aakkumulatorom (most lemerve 2,5V van benne) az SOLITE made by Hyundai Enercell CO., 12V/41 AH
, szoval meg a 2009-ben gyartott faceliftes Cee'd-eknek is nem voltak kepesek valami jobb akkumulator tenni. Borzaszto!!. Miutan levettem az akkut, felszereltem egy olyan indito- hordozhato akkut (ang."jumper") (Made in China, 20Ah) es beindult a muszerfal, radio stb.....sajnos nincs eleg ereje a motort is elinditani
zst wrote:Lehető legnagyobbat, ami befér a tálcába....
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek .....ujra![]()
Hat, hat ..... babazgatas mellet (ha mar egyszer a munkanelkuliseg mar 1 eve szep "mesterseg") .... a dragalatos Cee'd-unk mar 1 honapja hogy cserbe hagyott ..... a regi-jo mese: akkumulator (elem) problemak. Bar hetente egyszer jarkaltunk a kocsival bevasarolni vagy 2 havonta egyszer szuleimhez Brassoba ..... sajnos egy heti allas utan cserbe hagy a batri ...mar nem is erdemek kihivnon a KIA Assistence-t ....nagy hiaba ....ugyhogy most teszuk felre a penzt s veszunk uj akkumulatort.
Milyen markaju s model (50/52/56 Ah) javasoltok?
Mindenkinek minden jot!
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide ishogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a
minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon)... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide ishogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a
minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon)... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
zombie_ro wrote:Hello mindenkinek,
Sajnos mar reg nem leptem be ide ishogy egyet-mast meg mondogassak, csakhogy a
minden szabad idomet hazi-bohockent kikeri maganak.
Azonkivul megszakadt sajat akaratombol a kapcsolatom az itteni klubbal s tagjaival .... sajnos elbiztam az egyik klub-fonok komolysagaban aki "kijatszott" a joindulatommal es penzemmel ("adosagra vert" engem - hosszu mese nem erdemes reszletezni, itt nem "siralmak fala" van a forumon)... ilyen korulmenyek kozott gondoltam nincs miert meg szembe nezzek valakivel aki kepes megfosztani s kihasznalni.
Ezeket elmondvan, megigerem hogy azert ide meg el-el latogatok olvasgatni a ceedclub.hu ujdonsagait.
Minden jot mindenkinek!
zombie_ro wrote:BOLDOG KARACSONYI UNNEPEKET es EGY BOLDOG UJ EVET KIVANOK MINDEN CEEDCLUB.HU-S TAGNAG ES NEMCSAK
Sajnos mostanaban ritkabban fogok bekukkintani ide is s nemcsak ..... nincs mar sok szabad idom ......2dik anyuci vagyok
Jovore kivanok egy legalabb ilyen evet vagy esetleg meg jobbat!![]()
zombie_ro wrote:BOLDOG KARACSONYI UNNEPEKET es EGY BOLDOG UJ EVET KIVANOK MINDEN CEEDCLUB.HU-S TAGNAG ES NEMCSAK
Sajnos mostanaban ritkabban fogok bekukkintani ide is s nemcsak ..... nincs mar sok szabad idom ......2dik anyuci vagyok
Jovore kivanok egy legalabb ilyen evet vagy esetleg meg jobbat!![]()
zombie_ro wrote:
A tetozeten valojaban nem latszik hogy meg lett volna javitva. A hatso lappans-ajtot telyesen kicsereltek (de csak a vas reszet, a tobbit visszatettek s visszaragasztottak).Az elso ball sarvedot is szepen kijavitottak s lepolirozztak.
Sajnos javitas utan vettem eszre hogy a hatso also-vedo (muanyag) festese "olcso-munkakent" volt megteve, azaz nem telyes ujrafestes ugy ahogy volt megbeszelve hanem csak helyenkenti festek fuvas lett....... napban latszik a szinkulombseg (ez a helyzet amikor CASCO-n csinalja az ember itt az ilyen munkakat, sajnos
)
S egy mas baj: ra harom orara amiutan beparkoltam a kocsit a tombhazunk ele, az itteni "paraszt-nepseg" lelopta az ablaktorlok karjainak a csavar-kupakjat (az ami a csavar felett all, muanyag, fekete) - mas kolegaimnak is megtortent s nemigen kaptunk itt ilyesmiket.
GregHozta wrote:Szép lett. Nem látszik, hogy javították.